18 Şubat 2010 Perşembe

NY MODA HAFTASI | 3.1 PHILLIP LIM Bir Kız Ne İster İyi Biliyor

Tam "bi daha da New York'a gelmem" diyordumki PHILLIP LIM podyuma çıktı! Dün defilesi boyunca twitterı coşturan koleksiyonun resimlerini sabırsızlıkla bekledim, ve beklediğime de değdi. Koskoca haftadaki tek favorim Halston yerini 3.1 PHILLIP LIM'e bıraktı. Bir de hemen herkes defilenin müziklerinin en iyisi olduğunda hemfikir!



Koleksiyonu için "disco ve punk arası bir yerlerde" diyen Lim, etkileyici, modern ve havalı giysiler hazırlamış. Özellikle dış giyime önem vermiş, capeler mükemmel, onları pançolar, deri ya da süet motorcu ceketler, modernize kabanlar izliyor. charming, cool clothes. Ben özellikle enfes paçaları ve yüksek belleriyle pantolonlara ve genç ve neşeli bir görünüm veren kalın elbise/pantolon askılarına bayıldım. Devetüyü, pudra, hardal ve mor ön planda.




İpek pantolonlar kadar duble paçalı şortlar da şahane! Elbiseler genelde mono, loose ama zarif, etek uçları mutlaka asimetrik. Mor payetler, kristal işlemeli kol ya da gövdeler ve bronz ışıltı kısmını hallediyor. Şifon katlar, Amerikan kadını için bir kaç parça hayvan deseni!

CHRISTIAN LOUBOUTIN'in elinden çıkma "Velvet Goldmine" esinli enfes platform ayakkabılara ayrı bir post ayırmak lazım!







[Görseller:style]

4 yorum:

Kürksever dedi ki...

Herşeyden biraz var gibi bu kolleksiyonda. Devetüyü renkli kabanlar çok güzel duruyor ve siyahla birbirlerine çok yakışmış bu iki renk.

*STYLEBOOM* dedi ki...

evet gerçekten öyle, yelpaze olmuş! diyorum ya gerçekten çok satış öncelikli ve odaklı oldu bu yıl NY

Stilcatcher dedi ki...

Ben her zaman philip lim'in tasarımlarını seviyorum.rahat ve farklı kesimler,desenler..

*STYLEBOOM* dedi ki...

bence de itircim hem rahat hem feminen ve çok şehirli:))ben de çok begeniyorum.