4 Şubat 2010 Perşembe

ISTANBUL FASHION WEEK | Arzu KAPROL








ARZU KAPROL Mercan Dede'nin müziğiyle başladı, canlı canlı ney sesi ve loş bir dinginlik arasında dolmuş taşmış salonda biz de yerimizi aldık, bu defa cok fazla fotograf cekemedim ama hemen tum harika bloggerlar orada oldugundan onlardan bol bol foto gorebiliriz diye dusunuyorum!!

KAPROL'un tamamen siyahlarla başlayan, sonra bir anda beyazlaşan, ardından sadece grilere bürünen ve son olarak da mürdüm ve mor tonlarıyla biten koleksiyonunu izlerken "aşmış" dedim. Sanki bir moda şov değil de bir mimari gezinin içindeydim, architecture!

Prizma apliklerle ışıldayan siyahlar, çok çok ama çook hacimli etekler ve kollar, armadillo şahaneliğinde kat oyunları, müziğin yumuşaklığını kesip geçen köşeler ve bol bol yansıma! Hem avant-garde hem futuristik bir hava.





0 yorum: