3 Aralık 2009 Perşembe

EDİTORYAL | The Chic & The Cars-VOGUE-



Bu editoryal ta Ekim'den, ne zamandır paylaşmak istiyordum ama fırsat olmadı. Sofia Sanchez ve Mauro Mongiello ikilisi tarafından VOGUE GIOIELLO(İtalyan mücevher, saat vs vs vogue'u) için fotoğraflanan editoryalin stylingi bu konunun en iyilerinden birine, muhteşem GIOVANNA BATTAGLIA'ya ait. Sezonun en bayıldığım trendi olan 40'ları, sezonun en hit renkleri olan sarı, kırmızı, pudra ve neona ayrılmış karelerde görmek, üstelik bu arabaların içinde:) görmek harika!




[Kaynak:tfs]

5 yorum:

Unknown dedi ki...

Madonna'nın True Blue klibi geldi aklıma görünce :)

Fashistanbuller dedi ki...

Benzer bir çekim yapmak istersen, arabaları temin edebilirim. Aklında olsun. :)

Çekimi beğendim ama kıyafetler 40'lardan arabalar 50'lerden olunca bir tuhaf olmuş :) Ama tabii benim kadar araba olayını bilen çıkmaz, o zaman da tuhaf durmaz. Benimki biraz kıskançlıktan :))) Giovanna'ya bayılırım ayrı!

*STYLEBOOM* dedi ki...

ahh benzer bir çekim yapamam ama bu teklifle sana karşı inanılmaz bir çekim oluştu bende sevgili fashistanbuller! yine de kafamda su an tum tanidigim fevkalede fotografcilari siraliyorum:))

Ozan Alçın dedi ki...

harika olmuş çekim!!(:

pinkcandydream dedi ki...

pembe arabaya bayıldım yahuuu