17 Aralık 2009 Perşembe

AYAKKABI | KEYİF | FLASHION' NEWS| CHRISTIAN LOUBOUTIN styleBOOM'la:)



Hanımlar!!! N'oldu bilin:) Bugün Marka 2009 konferansı kapsamında katılımcı konuşmacı olarak İstanbul'da bulunan zat-ı şahaneleri Mösyö CHRISTIAN LOUBOUTIN'le tanıştım:)) Hem sanatına hem de bayan olmanın verdiği ayakkabı zaafıyla ayakkabılarına delice hayran olduğum Louboutin'i karşımda görünce resmen "boom boom" atan kalbimle kendisiyle tanıştık, bir minik sohbet yaptık! Her zaman olduğu gibi bizimkilerden farklı olarak inanılmaz mütevazi, inanılmaz tatlı ve kostümüyle tabii ki inanılmaz Louboutin'di:)) Öyleki konuşmayı yapacağı salonun girişinde bir iki puftan oluşan oturma grubunda oturmuş, tasarladığı ayakabılara milyarlar döken ve bir Louboutin için neler vermem diyen hanımların tanımaz bakışları arasında "normal normal" sırasını bekliyordu, önce inanamadım ama sonra o şahane ayakkabılarını :) görünce karşımda işte dedim! Hem çekenin hem çekilenin heyecanlı olduğu aşağıdaki resimleri mazur görün, netleri en kısa sürede paylaşacağım! Üstelik AYAKKABILARIMI DA BEĞENDİİİİİİİİİİİİİİİİ:)





Gelelim Louboutin'in anlattıklarına, sohbet havasında geçen, dinlemesi de çok zevkli bir konuşma yaptı çünkü, sizlerle paylaşayım. Fransız aksanının zaman zaman komik gelen ve bunu da özellikle ön plana çıkaran İngilizcesiyle 1992'nin başında birisi part-time çalışan bir kız olduğu için "2.5" kişi olarak kurdukları şirketinin en çok herhangi bir finansör elinde olmamasından, tamamen özgür olmasından hoşnut olduğunu anladık. Reklam için kesinlikle bir bütçe ayırmadığını çünkü bunun için yeterince büyük bir şirket olmadıklarını söyledi, ve dedi görüyorsunuz reklamsız da marka olunabiliyor.

Hayatının en önemli ve en gurur duyduğu anının maestro YVES SAINT LAURENT'in son defilesi için bizzat kendisine gelerek koleksiyonu için özel ayakkabılar yapmasını istediği an olarak anlattı, ve maestronun ilk defa YVES SAINT LAURENT etiketinin yanına başka bir isim koymasının onu ne kadar heyecanlandırdığını ve gurulandırdığını belirtti.



En güzel ayakkabı anını da kendisinin daha doğrusu ayakkabılarının sebep olduğu bir evlenme teklifi hikayesiyle bize anlattı, bu özellikle çok hoşuna gitmiş ve gelinin ayakkabılarını iki haftadan kısa bir süre içinde tamamlamış bu hikayeyi duyunca. En hoşlanmadığı ise "bu ayakkabılalka koşamıyorum" diyen hanımlarmış! Bize dönüp niye koşuyorsunuzki diye sordu:)) Yürüyün ve bir evlilik teklifi alın dedi!



Marka işbirliklerine nasıl baktığı sorusuna, bir çok işbirliğine imza attığını ama daha çok moda ve ayakkabı işi dışındaki işbirliklerinden hoşlandığını söyledi. Örneğin en sevdiği iki işbirliğinin DAVID LYNCH'le gerçekleştirdikleri o meşhuuuur FETISH sergisi olduğunu ve yine koşamadığından yakınan hanımlardan esinlenerek bu sergi için değil koşmak "yürünemeyecek" bir ayakkabı tasarladığını söyledi. Diğer favori işbirliğinin daha önce styleBOOM'da burada okuduğunuz ayakkabı şeklinde kristal kadeh olduğunu belirtti.





Senede kendi adına 2 büyük ama küçük sezonlarla birlikte toplam 6 koleksiyon çıkardığını, fakat tam 14 designer için de podyum ayakkabılarını hazırladığını söyledi, ve çoooook çalıştığını:)

2.5 kişi başladıkları şirketinin şu an 2 fabrikası ve 400 çalışanı olan bir marka haline geldiğini öğrendik. LOUBOUTIN'in başarının sırrı için verdiği tek tavsiye ise şu oldu: "KADINLARINIZI DİNLEYİN! BEN SADECE KADINLARI DİNLEYEREK BURAYA GELDİM."

Bunun üzerine bana başkaca bişi söylemek düşmez, helal olsun sevgili Louboutin:))

17 yorum:

Adsız dedi ki...

evvet styleboom yine ve hep öndesin:D Doğurusu o karede ben de olmak ve o birbirinden muhteşem ayakkıbalara imza atan Louboutin'i tanımak isterdim.Resimde kendi ayakkabılarına da dikkar çekmek gerek

Unknown dedi ki...

çok şanslısın, çok güzel bir post'tu bu zevkle okudum!

Unknown dedi ki...

Gidemedik ama gitmiş kadar olduk sayende:) Keşke fotoğrafı çeken arkadaş da heyecandan makineyi titretmeseymiş:) Dantel elbisene bayıldım bi de Louboutin'ın da beğendiği ayakkabılarını görseydik:)

cns dedi ki...

onun begendigi ayakkabını görmek istıorumm:)

*STYLEBOOM* dedi ki...

@cindrella ve moda(e)ratör: sagolun sekerler, guzel guzel anlatti valla aklimda kalanlari hemen yazdim!

kizlar:)) su resmin netini elde edeyim de orada belki cikmistir pabuclarim yoksa postlarim, aslinda ayakkabimda oyle olaganustu bisi yok, zaten gidene kadar kac cift giydim cikardim sonra dedim herkes cosar belki benimki klasik olsun sade olsun, BEBE'den, formu pek hos ondan heralde:))))

bokbocesii dedi ki...

boomcum supersin demismiydim? :)) pasanın begendigi ayakkabıları gormek istiyorum ben de.

Ozan Alçın dedi ki...

vaaoov
işte budur;D

BASHAK. dedi ki...

size baba diyebilir miyim?

aysegul in ny dedi ki...

ben olsam cıplak ayak gıderdım Louboutin'ın yanında Louboutin gıymedıkten sonra cıplak kalırım dıe delıkanlılık dıılmı kardesım:)) saka bı yana super ozet olmus gıtmıs kadar olduk gercekten ama daha cok foto beklıyorum bende...

Hesionka dedi ki...

OMG! OMG! Harika bişi buuuu!!!
Çok şanslısın çoook wiiii >_<
bu arada nefis bir başarı hikayesi varmış louboutin'in.
tekrar tebrikler tatlım <3

*STYLEBOOM* dedi ki...

hesiciiim hehe gercekten wiiiiiiiiiiiiiiiiii! ve evet adam sevdigi isi yaptigini da surekli soyledi, ne guzel, ne mutluu!

*STYLEBOOM* dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
*STYLEBOOM* dedi ki...

@aysegul: ya su akli keske onceden alsaymisim, haha vallahi hem belki acir ayagima bi cift verirdi dimi ama:)

@bokbocesii: guzel foto makineme bi kavusayim sizi resimlere bogucam, bu ara hic cekemiyorum cicilerimi:( ama yakindir, yilbasi geliyor arkadaslarim duyun sesimiiii!

ZET Fashion dedi ki...

Çoookk şanslısın gerçekten! :) BEnde ayakkabını çok merak ettim canım

Kürksever dedi ki...

Elbiseniz de çok güzelmiş doğrusu:)

"Niye koşuyorsunuz ki, yürüyün ve evlilik teklifi alın!" sözü harika! Bizim geleneğimizde bir güzelin yürümesine yürümek bile denmez, salınmak, süzülmek, arz-ı endam etmek denir...

Yeşim Mutlu dedi ki...

Selam,
Tesadüfen bloğunuza rastladım Christian Louboutin ile sizin fotoğrafınızı çeken ve karşılaştıran kişi olarak merhaba demek istedim.
Sevgiler
Photographer Yeşim Mutlu

*STYLEBOOM* dedi ki...

yesim hanimm, merhabalar:))

ne de guzel cekmissiniz, cook tesekkurler. yeniden karsilasmak dilegiyle:)