18 Aralık 2009 Cuma

KEYİF | Show Studio'dan Designer Kalıplar!



Hanımlar size (özellikle de aramızda süper dikiş yeteneği olan ve bir de yaratıcı bulunan sevgili Cindrella, Hesionka, Stil Direktörü gibi:) şekerlere) çok hoş bir işbirliğinden bahsetmek istiyorum, belki haberiniz var çünkü epey oldu ama yine de yazmak istedim.

SHOWstudio'nun FASHION REVOLUTION projesinden bahsediyorum, projenin yarışma kısmı maalesef sonlandı ve kazananlarda moda haftası kapsamında Somerset House'da sergilendi ama işin keyfi kısmı henüz bitmiş değil:)

SHOWstudio'da burada bir çok ünlü tasarımcıya ait çok hoş tasarımların kalıpları/paftaları pdf formatında bilgisayarlarınıza indirebileceğiniz şekilde mevcut, örneğin GALLIANO'nun korsan ceketi, McQUEEN'in kimono bluzu gibi. İndirin, kesin biçin, dikin hanımlar, işin içine kendi yorumunuzu da katın, alın size kendi başyapıtınız:)

Aşağıda da bu kalıplarla diktikleri parçaları gösteren bazı hanımlar:



[Kaynak: tfs forum]

3 yorum:

Unknown dedi ki...

Bi Mcqueen hayranı olarak hemen baktım kalıpları indirdim ama dikebilmek için katetmem gereken uzun bi yol var ben işi ustalara bırakıyorum:)

Stil Direktoru dedi ki...

Vay anasını cidde designer ortada ki gömleğe bittim, ah bizde de daha çok yapan olsa keşke, saklıyorum adresi izninle çok güzel bir paylaşım bu tşk ederim canım

*STYLEBOOM* dedi ki...

rica ederim:) daha gorur gormez aklima geldiniz kizlar:)))