7 Aralık 2009 Pazartesi

TREND RAPORU | Çiviler!



Bu sezonun en sükse yapan trendlerinden birinin zımbalar olduğunu yazmıştık hanımlar, ama zımbalar da isyana geçti ve neden ezik, basık ya da tekstile gömülü kalalımki dediler ve sivrilip çivilere dönüştüler! Evet zımbalardan tam soğumaya başlamıştıkki, RODARTE'nin ayakkabılardaki öngörüsü omuzlara gövdelere taştı. Giysilerde çivi trendinin öncüleri yukarıdaki MARCOMARCO ve BLONDES tasarımları içindeki Fergie ve Rihanna oldular. Rihanna daha önce kırmızı elbisesini süsleyen zincirli ve çivili apoletleriyle burun farkıyla önde:)




Bense yukarıda resmni gördüğünüz TOPSHOP için Louis Goldin tarafından hazırlanan ayakkabıların gümüş rengini bekliyorum!! Benim olacaksınııız:)

Her ne kadar moda olsa da bu trend benim için fazla iddialı diyorsanız ya da örneğin benim gibi oldukça sakar bir şahsiyet olup tehlike yaratacağınızdan endişeleniyorsanız, belki de Pamela Love'ın ZAC POSEN için tasarladığı aşağıdaki küpe-kolye-broş ve saç bantlarındna oluşan zambak ve çivi kombinli aksesuarlara benzer bir şeylerle bu trendi takip edebilirsiniz:)



[Kaynak:justjared,dailymail,tfs]

4 yorum:

Unknown dedi ki...

Mng 'da rihanna'nın elbisesine benzer bir elbise gördüm çivisi ama :)rastlamış olabilirsin sende. Görünce önemsememiştim ama onda görünce fikrim değişti.

Stil Direktoru dedi ki...

kimse sarılmasın ama ablalara :)

*STYLEBOOM* dedi ki...

haha evet canim sevgi dolu bi yaklasimi kaldirmaz!

*STYLEBOOM* dedi ki...

@moda(e)ratör: evet evet eh çivileri de biz ekleriz!