3 Ocak 2012 Salı

BASINDA | Baylar Bayanlar :)


Baylar bayanlar:) Bu ay bir değil iki dergide birden Styleboom var!

Önce sürekli olana geçeyim, bu ay ve bundan böyle her ay ESQUIRE Türkiye'de yazıyorum, beylere sesleniyorum!Pek sevgili Boomerlar buradan beylere iletmemi istediğiniz şeyleri bana yazın, ben bir güzel mesajı ileteyim ne dersiniz! Birlikten kuvvet, kuvvetten İtalyan şıklığında erkek doğar belki bakarsınız:)) Ocak ayını yaka mendilinin yeniden keşfine ayırdık, önümüzdeki aylar için şimdiden hazırlanıyorum.


İkinci olaraaak bu ay Harper's Bazaar dergisinde konuk oldum, apar topar Ankara'dan çağrıldığım için özel çekimimizi gerçekleştiremesek de Zeynep Güçlüten'in fotoğrafları eşliğinde derginin sayfalarındayım. Beni takip edenler Türkiye'de en sevdiğim moda dergisinin Bazaar olduğunu bilir, bu sebepten pek keyifliyim. Umarım bu ay kahvaltınızın, kahvenizin, tatlı Pazarınızın yanına konuk olabilirim:)

22 yorum:

yasemin dedi ki...

tebrikler, bu pazar seninleyiz o zaman.

Unknown dedi ki...

Canım basarılarının devamını dilerim.senin adina cok sevindim.profiline her tıkladıgımda farklı bi basarına rastlıyorum.darisi bizim gibi arkandan gelen bloggerların basına.yazilarini da okuyacagım mutlaka. :)

Zülal Ateş dedi ki...

ay ayy kosup hemen aliyim o zamaan bir bazar :))
esquire icin de tebrik ederim, erkek arkadaslara tavsiye ediyim de dedigin gibi bir italyan şıklığına vesile olursun kim bilir ;)

fashiONözge dedi ki...

ooooooooo boom harikasıın :)esquire'in yıllardır abonesiyim eşim için,kargo gelir gelmez seni okuyacağıımm:))

iyi senelerrr :)

bu aradaaa çekilişim devam ediyoorrr :)
PIRLANTA KOLYE isteyenleri beklerimm :))

http://fashionozge.blogspot.com/2011/12/pirlanta-kolye-hediyem-size1yasinda.html

modarella dedi ki...

Yılın ilk günü, tamda keyif pazarımda Bazaar'da seni görmek büyük sürpriz olmuştu zaten bana. Twitter'dan da yazmıştım. Burdan da tebriklerimi iletmek isterim!

=/=// =/= dedi ki...

Bazaar bu ay daha keyifli anlaşılan.Tebrikler boom.

Seçil dedi ki...

Koray Caner seni sen Koray Caner'i
Bu böyle uzar gider Al gülüm ver gülüm dünyası Yalansa aslanlar gibi yalan dersiniz.

Unknown dedi ki...

bu süpeeeeeer !!
cok sevindimmmm.. harikasin boom !

*STYLEBOOM* dedi ki...

@yasemin tesekurleer:))

@merve yildiz daha da iyileri sizlerde olacak bence, biz alisma surecinin spatlama surecinin icinde olduk ama
artik kimse "blog"da ne olmayacak, eminim yeni bloglar icin harika gelismeler olacak:)

@zulal ates :)) evet sekerim erkeklere tuyolar:)

@fashionozge tesekkurler:)bakalim begenecek mi senin bey

@modarella eveet senden aldigim witi ek sevmistim:)

@yavruto tesekur ederim:)

@secil haklisin Koray Caner Turkuvaz dergi grubunun basina CEO yaptiklari icin o da beni dergilere cikardi,
yoksa ben hic hak etmiyorum bu tur seyleri,Allah ondan razi olsun:) Koray benim arkadasim, blogunu seviyorum, yazi dilini, bakis acisii,
profesyonelligini, bunu boyle devam ettirdigi surece gul de verebilirim. Ama haricinde buraya bu bloga konuk olan bloglar
oldu, sadece Koray degil, Nice Boys, Modafobik, Deniz Baran, Nil vs onlara da imkanim olursa guller vermek isterim:)

@want more fashion tesekkur ederiim:)

yerdenuzak dedi ki...

Tebriklerrr:)

lulu's life dedi ki...

Basarilarini heyecanla takip ediyoruz boom ! Her turlu konuk olursun sen gulen yuzunle soframiza keyif anlarimiza :)

PELLORA dedi ki...

Bu Pazar okuyorum o zaman Boomcum beyimin eline de esquire tutuştururum ;)

selinacar dedi ki...

Yukarıdaki talihsiz yorumu okudum.
Kim ne derse desin hatta isterlerse beğenmesinler ama apaçık ortada olan bir gerçek var ki sen bu işe ciddi bir emek veriyorsun, bu inkar edilemez. Bu emek ve bir de sende bulunan yeteneğin meyvelerini toplamak elbette hakkın.. Doya doya ye o meyveleri , oh afiyet olsun :))

LâLz FaShioN dedi ki...

heyo heyo heyooooo harika haberler bunlarrrrr :)))

mamba dedi ki...

ohhh nihayet olman gereken yere daimi dergi sayfalarına yerleşiyosun..zaten bloğunun dargilerden hiçbir farkı yoktu boom kocamaan tebrikler:D bu arada yaka mendiline bende bayılıyorum eşime aldım bitane bu ay;)

Melis dedi ki...

Kocaman tebrikler Boom! <3

Kafamdaki Gürültü dedi ki...

Çok iyi yazıyorsunuz. Hak ediyorsunuz bunu zaten. :)

Berkin İhsanoğlu dedi ki...

kocanız köşe yazarlığı görevini sizi bıraktı demek

modafobik dedi ki...

Ah Boom tebrik ederim ama özellikle şu Esquire olayı fena sevindim! Sonunda erkek modasına bayan bakışı getirebilecek biri varrrr! :)) Bundan böyle sen varsın diyeee alıcam!

Adsız dedi ki...

Boom'cum çok sevindim ikisine de, tebrik tebrik :)

Ahu dedi ki...

Tebrikler kuzucum :x

*STYLEBOOM* dedi ki...

@cocuklarla moda tesekkurler:)

@lulus life hey cok tesekkurler:)

@pellora yehuu

@selinacar afiyet bal seker:)) tesekkur ederim

@lalz cok tesekkur ederiim:9

@mamba tesekkurler:) bence zaten bloglarin pek cogu dergilerden cok daha guzel:)

@melis tesekkurler:)

@kafamdaki gurultu tesekkur ederim

@berkin kose yazarligi? esimin kose yazari oldugunu bilmiyordum:) Esquire'daki sayfalarni diyorsaniz evet 4 yildir yaziyor hayir birakmadi.
4 yildir aklina gelmedim anlasilan simdi geldim:)

@modafobik tesekkur ederiim:) sana da haberlerim olacak:)

@alisveris cini cok tesekkur ederim:)

@ahucum cok tesekkurler:))