4 Ocak 2012 Çarşamba

TREND RAPORU | Ağustos Böceği ile Karınca III: İlkbahar Trendlerine Yatırım


İndirim zamanı geldi çattı ve her sezon olduğu gibi STYLEBOOM'un görevi -tabi eğer kabul ederseniz- sizi indirim sezonunda yeni sezona yatırım yapmaya hazırlamak:) Her zamanki gibi buradan siz sevgili Styleboomerlara LaFontaine abimizin selamlarıyla Ağustos Böceği ile Karınca hikayesini hatırlatmak isterim!

İndirimlerde sadece saz çalıp şarkı söyleyip kışlıklara yatırım yapan Ağustos Böceği ilkbahar gelip havalar coşunca gardrobun başına geçer ve bir bakar ki full demode olmuş, giyecek hiç bir şeyi yok, "bunlarla dışarı çıksam tüm böcek alemi beni tefe koyar, yüzüme bile bakmaz" diye eve kapanır. Oysa karınca öyle mi ya, indirimlerde uyanıklık edip trendlere çalışıp ilkbahar/yazı da ucundan kıyısından kotarmış olan karınca havalar güzelleşince renklenen sokaklara, bir bir başlayan bahara hoşgeldin davetlerine ince belini kıra kıra en trendy haliyle gitmektedir:) Hadi o zaman İlkbahar-Yaz 2012 trendlerini bir özet geçelim:)

Omuzlar Fora: Asimetrik bitti, straplez bitiyor. Sezonun omuzlara yaptığı güzellik-pencere- Gömlek, ceket ya da gece elbisesi, omuzlarınıza dünyaya açılan bir pencere verin:)

Kuş Deseni: Kedi, börtü böcek, baykuş, yıldız kalp, bunlara doyduk, sezonun belirgin deseni kuşlar:) Sinekkuşu, bıldırcın, papağan fark etmez, kuşlu bir şeyler mutlaka edinmeli, hiç olmazsa broşlar, küpeler, yüzükler:)

Pastel Birliği: Pastel renkler bu sezon farklı tonlarda bir arada. Pudra, bebe mavisi, limon küfü bir şeyler görürseniz mutlaka alın ve bir araya getirin:)

Peplum: 40'lar git gide ağırlığını hissettiriyor, 2 sezon önce kışın yine çok moda olan peplum altın çağını yaşayacak. Kış sezonunda pek yoktu yine de indirimde olur da denk gelirse edinin:)

Pilise: Hadi iyiyiz, bu kış piliseden bol ne vardı! Bu sefer uzun değil ama midi boyları tercih edin. Pilise bu yazın en efil efil trendi


Tribal: Afrika'dan kopup gelen yerli çizgilerin en feminen, en şehirli halleri bu sezon çok moda olacak. Tahta, tüy, boncuk kemer, aksesuar da edine durun. Tribal desenli, egzotik bir şeyler hele de kahve, derin yeşil ve haki tonlu gördüyseniz bu yazı düşünün!

Yuvarlak Omuz: Nostalji devam ediyor! Retronun en ince detayları bile artık trende dönüşüyor. Yuvarlak omuz başları olan ceket ve montlardan indirimde kapmalı, tabii bulunursa:)

Zikzak: Yeni über trendi açıklayalım! Çizgilerden baydık, puantiyeyi sömürdük, sırada zikzak var! Zikzaklı bir şeyler bulursanız sepete atın:)

Boyshort: Yerse trendlerinin ilki:) Sokakta 70'ler, mutfakta 60'lar ise belki yatakta da pin-uplar olmanız mümkün ama İstiklalin henüz bu trende hazır olduğunu sanmam:) İndirim sırasında görecek olursanız şöyle bir iç geçirin, gerisin geri bırakın:p

Kalem Etek: Gerekirse hemen bu akşam totoları sağdan 50 soldan 50şer kere duvarlara vura vura kalem eteklere hazır hale getirin hanımlar:) Zira bomba gibi geliyor! İndirimde görünce kaçırmayın


Siyah-Beyaz: Temel renklere saygı duruşu başladı. Kırmızı halı hiç görmediği kadar siyah gördü, bu yaz beyaz domine eden renklerden biri. Siyah-beyaz ikilisi ise çok moda! Yaz gardrobunuza ekleyecek siyah ya da beyaz bir parça edinin, desenli bulursanız oh ne ala:)

Şort Takım: Ceket-şort takımlar yazın yeni smokini. Özlelikle beyaz ve pastel tonlular. Yaz şortlarınızı düşünün, uygun bir ceketi belki de indirimde bulursunuz:)

Lüks Spor: Sportif görünen ama kumaşı, dikişi ile lükse kayan modeller yazın en casual trendi. Saten bir boksör şort, ipek bir polo yaka!

Turuncu: Sezonun rengi! Turuncu bulmanız hiç zor değil, aramalara başlayın hem de en parlağını, enn janjanlısını:)

Trasparan Trenç: Naylon şeffaflığı yeni sezonda pek moda olacak, ayakkabılarda çantalarda vee trençlerde. Sanırım indirimde bulmak zor ama olsun aklımızın bi köşesine yazalım:)


20'ler: Daha 60, 70 ve 40lara doyamadık ama fazlası da fazla. Zaman 20'ler zamanı! Püsküllü, pırıltılı, pilise, düşük bel bir şeyler görürseniz Cabaret'deki Liza Minelli olmanıza 5 var demektir:) Ben feci arıyorum, gören duyan haber versin:)

Beyaz: Sezonun bir numaralı renklerinden biri. Bembeyaz, beyaz ötesi, indirimde beyaz bir şey bulamasanız bile market indirimlerinde Kosla'ya hücüm edin, zira yazın epey lazım olacak:) Hatta Kosla Tül! tavsiye ederim:)

Sutyen Üstler: Bir başka yerse trendi:) Ama durun bu şekilde olmasa bile yarı transparan gömlek ve üstlerin içinde kullanılabilir, ümidinizi kesmeyin!

Çin Porseleni: Çin porseleni tadında mavi desenler bu yaz çok moda. Nadide bir vazo gibi olmaya indirim sezonunda başlayın!

Yandan Çizgili Pantolon: Sezon pantolonları tiril tiril ve bol, yanında da çizgisi ile geliyor! Siyah, kırmızı, yeşil hiç farketmez, şeridi olsun ihmal etmeyin:)


Yarım Üstler: Göbeği açık olayından nefret ederim, gençliğimde giymişliğim var mı? Evet! Kendimi affedemicim ama bu sezon kendisi yine pek moda, geçen yıl olduğu gibi. Eh indirimde buna vakit ayırmaya gerek yok, olmadı bir bluzunuzu kesiverirsiniz oldu bitti:)

Derin Deniz: Bu sezonun en hit trendlerinden biri! Derinlere dalın.. Deniz yıldızlı, incili, midyeli, karidesli kalamarlı (ay acıkmışım) toparlıyorum mercanlı, kısacası derin deniz temalı parçalardan edinin! Unutmayın sadece giysi değil, deniz kabuğundan bir saç tokası, deniz yıldızından bir kolye bunlar da olur:)

Düşük Bel: Bir başka sağlam gelen trend. Çok yeni, bulması zor ama belli olmaz. Düşük belli etek ve elbiseler Chloe ve Gucci torpili ile çok sağlam geliyor!

Güpür: Ve sezonun en iyisi! İri, kocaman delikli danteller, yani güpürler, yani iri fistolar. Bu yazı bunlar için bekliyorum. EVET:)

[Görseller: style, net-a-porter]

19 yorum:

selinacar dedi ki...

İşte Boom farkı! Bu sezon indirimdeyken gelecek sezona yatırım yapan karınca yapar bizi:)'İstiklalin henüz bu trende hazır olduğunu sanmam:) İndirim sırasında görecek olursanız şöyle bir iç geçirin, gerisin geri bırakın:p ' Bu yoruma sesli güldüm :)

Bir Alışverişkoliğin İtirafları dedi ki...

Kuşlu elbise ve yüzük tamam. Beyaz zaten yaz gardrobumda hep stardır. Turuncu elbiselerim de var. İri çiçek desenlerim, deniz yıldızlı mercanlı kolyem, pilise eteğimle yaza neredeyse hazırım oleeey!!Yeni sezonda ne alacaksın dersen pastel renkli herşey :)KAlem etek ve kısa üstler içinse şu an fazladan 10 kilom var :-p Çok güzel bir rehber olmuş, hem de yazlık alışveriş için heveslendırdi beni karınca olup para biriktirsem iyi olacak :)

http://bir-alisveriskoligin-itiraflari.blogspot.com/

Lunapark Queen dedi ki...

Çok güzel bir post olmuş Boom :) Burada da öğretmen gibisin :) Çok güzel bir çalışma yapmış ve baya uğraşmışsın.. Bu trendlerin neredeyse hepsine varım... Asla diyeceğim trend kesik ve yarım üstler.. :) Neeinnn!! Olmazzzz :)

http://lunaparkqueen.blogspot.com

lulu's life dedi ki...

tesekkurler Boom ;)
yuvarlak omuz disinda hepsine varim ! O ne yaa ! hic sevmem :)))

SvGLove dedi ki...

Kendi kendime olusturmaya calisiyordum ama Boom dahasini hazirlamis! Italya'da yarin baslayan indirimlerde kimse tutamaz artik beni:D

ESRA dedi ki...

Bence güzel bir sezon bizi bekliyor pastel tonlar çok romantik tabi bu sezon beyaz ayrıca bir trend olacak yaza en yakışan renk! ben heyecanlanmaya başldım bile;)

http://editorist1783.blogspot.com/2012/01/happy-new-year-to-everyone.html

Cocorosie dedi ki...

su kalcayi duvarlara vurma mevzunu bi cumleyle gecistirme sakiinn :D teyzem derdide, o ne oyle biftekmiyim ben derdim. ciddimisin sen ? :D

Aysun Karaalioğlu dedi ki...

LONDRADA O BOYSHORTLARI GORUUP YEMEYİNCE BIRAKTIM İYİKİ BIRAKMISIM, CNM KOCAM GİTTİĞİMİZ BARDA GİYEN BİRİNE ORANIN DANSCISIDIR DİYE BAKTI, NORMAL DEĞİL YANİ;)

marléne the third dedi ki...

Boom! Benim gibi modayla alakası olmayan insana bile postlarını zevkle okutur, hemen alışverişe koşturma sevdasıyla tutuşturur oldun :) Harika bir rehbersin :)
uh gidip totoyu duvarlara vurmaya başlayayım ben :) ehehe

modarella dedi ki...

Bir postla bir suru ipucu!! İste Boom farki!! Bu yazi gupurler ve beyaz icin bekliyorum ozaman!

Shopaholic dedi ki...

Hahahaha boyshort için yazdıklarına koptum :)) Çok güzel bir yazı hazırlamışsın tam da İnditex grup indirimi öncesi süper bir rehber. Yarın mağazalarda dolanırken önerilerini dikkate alıcam Boom :) Teşekkürler!

Melis dedi ki...

Yine döktürmüşsün Boom. Süpersin! Yuvarlak omuz, boyshort (Yerse trendine koptum :D), lüks spor, sutyen üstler ve yarım üstler dışındakiler tamamdır benim için :)

Modagrafya dedi ki...

Turuncuyu ♥çok seviyorum♥ geçen sene de vardı bu sene de büyük trend olursa süper olur:) Diğer trendler de çok güzel ama bazılarını sanırım giyemem. O yarım üstler 90lar havası veriyor altına Tuğçe San gibi garip pantolonlar giyer miyiz bilmiyorum ama:D

Adsız dedi ki...

Boom, sana mail atmak istiyorum ama blogda mail adresi bulamadım. Rica etsem sana ulaşabileceğim bir adres verir misin?

aslidemirkol dedi ki...

oooooh, hepsini teker teker telefonumun notlar bölümüne kaydettim, elinde elektronik bir liste mağaza mağaza dolaşan bi tip görürseniz işte o benim ;)))eline sağlık Boom, gene ilaç gibi yetiştin vallahi..

zuzu dedi ki...

Ellerine saglik, hakkaten asagi yukari neler olabilecegi hakkinda Iyi bir calisma olmus. Ya ayakkabilar, babetler, sandaletler, terlikler? Merakla bekliyorum

*STYLEBOOM* dedi ki...

@selinacar :)) bazi seyler Edirne sinirinda kaliyor izde ne yapalim:)

@bir alisveriskoligin itiraflari ohoo sen otur beke o zaman yaz gelsin:)

@lunapark queen nein:) cok guldum!

@lululife ben de hiic sevmem:)

@svgLove italya miii?!?! ama kiskandirmak ayip degil mi:)

@esra evet yaz geldiin:)

@cocorosie ahahah sehir efsanesi bilemiyoırum. denemeye baslasak mi yrndan itibaren:)

@ays hihihihi cok gulduum:)

@marlene tesekkurler:) yaza kadar her gun 50 defa vuruyoruz o zaman:p

@modarella aynen aynene:)

@shopaholic evet bir rehber olsun istedim:) tesekurler

@melis tehlikeli olanlri eledim diyorsun:)

@modagrafya evet enerji verenm bir renk:)

@adsiz hemmen sayfanin esn ustunde sag tarafta var styleboomblog@gmail.com :)

@aslidemirkol ahaha supersiin:)

@zuzu evet onlari da ayrica cover etmeli haklisiin:)

zeliss dedi ki...

sayende çalışkan karınca moduna geçtim boom :) bütün alıcılarımı açtım :D özellikle derin deniz, pudra renklerin birlikteliği ve püsküller için...teşekkürler biz boomerları yine es geçmediğin için ;)

*STYLEBOOM* dedi ki...

@zeliss gorev tamamlandi o zamaaan <3