21 Ocak 2012 Cumartesi

KEYİF | Yeni Tutkum "Pinterest"



Sosyal paylaşımların hemen hepsine bayılıyorum. İşte bunlardan biri yeni tutukum oldu:) Twitter'dan takip edenler bir haftadır akışıma düşen #pinterest kelimesini mutlaka farketmiştir. Eminim pek çoğunuz PINTEREST'den haberdar, ben bu aralar onunla yatıp kalkıyorum ♥ Mantık çok basit, farzedin online bir mantar panonuz var, beğendiğiniz her şeyi ona asıyorsunuz:) Özellikle ev dekorasyonu, şehirler, kitaplar ve tabii ki modasal pinler favorilerim! Mutlaka o kategorilere göz atmanızı tavsiye ederim. Siz de internette görüp hoşunuza giden ya da kendinizden görselleri pinleyin, paylaşın, hepimizin kocamaaaaan bir mantar panosu olsun:) Ben PINTEREST'de hemen buradayım tık tık :)

12 yorum:

What's Next dedi ki...

bi de weheartit.com var aynı mantıkta, benim de en azından bir kere dashboard'umu kontrol etmeden günüm geçmiyor.. sınırsız ilham kaynağı gibiler :)

edankb.blogspot.com

Lunapark Queen dedi ki...

Ben de iki haftadır fln Pinterest'te takılıyorum, içimi açıyor o kadar güzel ki herşey :) Ancak henüz kişisel bir profilim yok, ben de açayım birbirimizi takibe alalım orada da :) mucx

Modagrafya dedi ki...

Ben de üç gün önce keşfetmiş bulunuyorum:) Henüz üyelik almadım ama ileride alabilirim, sosyal medyanın yeni fenomeni olacağı söyleniyor, 2012'de büyük çıkış yapacakmış, yeni bir uğraş alanımız olacak ne güzel:)

PAPİŞ STYLE dedi ki...

Çoğunluk hep bu tarz yeniliklerden hep senin sayende haberdar oldum Boom.Hemen bakıcam. Teşekkürler paylaşımına:)

Bu arada 2 ayrı hediye çekilişim var belki izleyicilerinden katılmak isteyen olursa beklerim, sana da çoookk teşekkür ederim:))

http://papis-style.blogspot.com/2012/01/blogumun-1yili-adina-yine-cekilisim-var.html

Duygu Senyurek dedi ki...

Bende duydum bu siteyi ama birsey duydum ki yakinda ne pinteres ne facebook super bir site geliyormus hem de turk biri kuruyormus siteyi hadi bakalim dort gozle bekliyoruz:)

chfashiontrend dedi ki...

ben ilk kez duydum ..çok güzel ve eğlenceli bir paylaşım sitesine benziyor..ama ben facebook kullanmıyorum:(sevgiler

Unknown dedi ki...

aaa ben bu siteyi bilmiyordum.. hemen
bakmaliyim hemennnn

Melis dedi ki...

Harikaymış. Çok eğlenceli bir siteye benziyor. Haberdar ettiğin için teşekkür Boom! :)

Guzunkizi dedi ki...

Boom bir süredir seni takip ediyorum.Bu kadar şeye nasıl yetişiyorsun?:)Pinterestı sayende duydum.Teşekkürler :)

Unknown dedi ki...

çok uzun zamandır gaberdarım bu siteden gerçekten harika bir site. :)

Adsız dedi ki...

Kendimize yeni oyuncak bulduk :))

maritsa dedi ki...

aa ben de ben deee:)