1 Ocak 2012 Pazar

BOOM'STYLE | 007: From Russia With Love


Bu ay STYLEBOOM'da biz kadınların o bayıla bayıla taktığı altın, gümüş ve değerli taşların nasıl o şahane hallere büründüğünü, atölyedeki yolculuklarını ve son olarak vitrinde neye dönüştüklerini anlatan bir yazı dizisi hazırlıyorum sizlere. İlk ziyaretlerimizi geçen hafta yaptık. İşte bu ne giydim kareleri o günden:) Gördüğünüz gibi çok soğuk bir günde ben de buz gibi bakmışım:p Oldum olası kalpak pek severim, evde de epey var, 2si direk Rusya'dan davay davay gelmişti zamanında:) Aslında zaten Rus stilini de pek severim ben.
Arkadaki Şampiyon'a gözünüz kaymasın:)

Bakalım ilk kim "Altta beyaz şifon gömlek yaka böğür açık, ama kafada kalpak var" diyecek:) Şahsen ben kendime derim, aa ne bu be:p?

Ve ne giydim:)
Palto: MACHKA
Kalpak: DEBENHAMS (çok eski Londra'dan)
Gömlek: T.BOX
Jean: BERSHKA
Kemer: ZARA
Kolye: PELİN AKSESUAR (tık)
Küpe: KATHRE (tık)
Bilezikler: NAZRA, NİLİ SILVER, TAKI MARKET, SCOOTER PARIS
Yüzük: C&A
Çanta: SANEMİKO (tık)
Fotoğraf: Özberk Baz

32 yorum:

PAPİŞ STYLE dedi ki...

Kolyeni çoook sevdim Boom.Diğer detaylar da güzel kalpak malpak çok hoş da benim güz şampiyon kokoreçden ziyade kolyede kaldı hemen TIK dediğin yere ışınlanıyorum:-)

Adsız dedi ki...

maşallah diyorum tekrar maşallah diyorum :) herşey çok hoş da kaşların daha bir hoş. hayran kalıyorum her baktığımda.sevgiler
merve
acemiterzi.blogspot.com

Adsız dedi ki...

yüzügün aynısı forewer new'da varr

essy dedi ki...

boom booom booom dön dolaş burda durdum :) kalpak olayı beni bozar ama sana yakışmış boomcuum :)

essy dedi ki...

boom boom booom dön olaş burda durdum :) boomcuum kalpak olayı beni bozar ama sana çok yakışmış ;)

Madam Chic dedi ki...

Boom süper görünüyorsun. Kombin çok şık, pozlarda çok hoş.

Sevgiler

madamchic.blogspot.com

Shopaholic dedi ki...

Rus stili sevmekte çok haklısınız çünkü maşallah kalpak çok yakışmış, çok şık olmuşsunuz. Mutlu seneler! ♥

Sıla Yılmaz dedi ki...

ilk fotoğrafa hayran hayran bakıyorum Boom.. Direk al wallpaper yap.. Çok güzelsin :)

GüzelGül dedi ki...

cok yakismis ve kareler harika olmuss

Mein Blog/Blogum

Melis dedi ki...

Harika görünüyorsun. İlk fotoğrafa, kalpağına ve kolyene bayıldım! Ben de çok severim kalpağı.

Unknown dedi ki...

çok iyi görünüyorsun ve kalpakta çok yakışmış:)

Aysun Karaalioğlu dedi ki...

kalpak , ve sen süpersiniz,makyajın da cok güzel olmus tatlım.

Modagrafya dedi ki...

Yıllar önce bende bu kalpağın siyahından vardı kaybettim:( Anılarım tazelendi:D Kalpak sana çok yakışmış, aksesuarlara bayıldım, özellikle de yüzüğe. Yazı dizisini merakla bekliyorum, bir an önce yayınla:)

selinacar dedi ki...

Huhhh harikaa! Ben Bershka'ya gidiyorummmmm! :)

minikkus dedi ki...

o kadar muntazamki yüz hatların, böyle çizilmiş gibi sanki.. bide makyaj şahane olunca almış başını gitmişsin, biri seni durdurmalı bence:)

lulu's life dedi ki...

Paltonun farkli bir rengi var bende de.. hayatimin ve ruyalarimin paltosu.. :) O kadar fit bir model bulmak imkansiz sanirken Dice Kayek sagolsun tum hayallerimi gerceklestirmisti.. :)

Resimlerin harika Boom ! Boomsun iste bildigin Boom ! :))

Zuhal dedi ki...

kalpak yakışmış
burası Çemberlitaş mı acaba boom

Serap dedi ki...

Keşke boom hergün boom ne giymiş postu yapsa :) Tamam tamam biliyorum ne kadar emek istediğini en azından haftada bir kez yap :)

Trendsum dedi ki...

MUHTEŞEM! Hatta ne giydim postları arasında en iyisi. Bayıldım bu kombine:) Bu arada blogumda başlattığım ayklanmaya desteğinizi bekliyorum. Dikkatinizi çekeceğini umuyorum :) http://trendsum.blogspot.com/

Pastellia dedi ki...

harika gorunuyorsun... ba-yil-dim!

ZET Fashion dedi ki...

Hiii Boom o ilk fotoğrafa öldüm bittimmmmmmmmmmmm!

Ozan Alçın dedi ki...

Plaka kolye, şifon gömlek, ispanyol paça harika bir jean ve kalpak, bayıldım:))

my lifebook dedi ki...

Boom boom kalpak şahane de senin bebe yüzün daha da şahane! İlk ve üçüncü fotoğrafı extra beğendim ve photos by who çok merak ettim.

İpek dedi ki...

neden saçların beyazlamış arkadaş?

Adsız dedi ki...

Bu halinle Angelina Jolie nin Ajan Salt haline benzemişsin. Filmde Rusya ziyareti sırasında kalpak giymişti.
Çok yakışmış.

Shoendrella dedi ki...

Bayıldım fotograflara ama ilk foto bi baska bastir girise as :))

Unknown dedi ki...

süperler ya :) http://www.filmciniz.biz/

yasemin dedi ki...

bayıldım hatta dibim düştü:)

Lunapark Queen dedi ki...

Çok güzelsn Boom :) Bayıldım.. Kalpak ben de çok severim, sana da çook yakışmış.. :)

http://lunaparkqueen.blogspot.com

Adsız dedi ki...

ama ne bulsanız takmışsınız takılarda azıcık uyum olsa ve size tavsiyem acil cildiyeye görünün derim

*STYLEBOOM* dedi ki...

@papis style :)) o kokorec ena oldu bize de:p tesekkurler, kolyemi ben de cok sevdim

@acemi terzi tesekkur ederiim. kaslara bu ara kendim bi el attim hafif bozdum:/

@adsiz aaa:) i-am onlara da mi veriyor acaba?

@essy tesekkurler:)

@madam chic tesekkur ederim:)

@shopaholic tesekkur ederim. size deee

@siucummmmmmmmm tesekkur ederim:) kiss

@guzelgul tesekkur ederim:) tesekkurler Ozberk'e

@melis tesekkurler:) paris soğuğuna da iyi gelir

@merve tesekkur ederim:)

@ays tesekkur ederim:)

@modagrafya aaa uzulum, zira guzel bi kalpak bulmak kolay olmuyor:/

@selinacar :))

@minikkus :)) simartiyorsuun. tesekkurler

@lulu evet degil mii benim de ennn sevdigim yalniz cok agir di mi:)

@zuhal aynen oyle cemberlitas tramvay duraginin hemmen orasi:)

@serap :)) ama o zaman stil blogu olurum ben de

@trendsum heyy cok tesekkur ederim. bakiim ne ayaklanmasii

@pastellia senn nickin n eguzeeel! ve de tesekkurler

@zetcim bir gun biz de cool poz vermeyi ogreniciiz demistim:p

@ozan tesekkur ederimm

@my lifebook tesekkur ederim:) photos ozberk baz en altta yaziyor:)

@persephone genetik:)

@adsiz woooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooow ama nerdeee:)

@shoendrella haha tesekkurler. ay hani ekrem bora ve turkan sorayin b filmi vardi, orada sorayinki oyle giriste asiliydi:p

@admin tesekkurler

@yasemin eheh tesekkurler

@lunapark queen tesekkur ederim:)

@adsiz takilarda uyum gerekiyor mu? su yaziya goz atin derim http://style-boom.blogspot.com/2011/02/2011-yaz-aksesuar-saat.html
cildim ve ben bazi donemsel problemler haric
cok mesuduz:)

used-look dedi ki...

owwwwww şapka görünce resmen deliriyorum. çok yakışmış boom çok...