10 Ocak 2012 Salı

BOOMSNAP - V-


Yaz boyu sık sık yaptığım Boomsnaplere fazla ara vermedik mi:) Fotoğraflar eşliğinde nostaljiye devam o zaman:) Soldan sağa
  • Güneş yüzünü gösterince bizde hemen bir "riders on the way" modu! Köşe bucak, uzak yakınlar, yeni keşifler. Bu çook çok yıllar öncesinden gibi gelen kare motor üstünde 5 arkadaş Rumelifenerine gittiğimiz bir yaz gününden.
  • Düğünümüzden bir kare:) Esra Pozan çekmişti, kocimin kol düğmeleri ona ilk hediyemdi aslında, domuzluk yapıp onun adının baş harfleri yerine bensiz ne anlamı var diyip ikimizin adının baş harflerinden yaptırmıştım hehe:)
  • Madem düğün dedim, peşinden balayı gelsin. Balayında güneşin alnında uyuyakalıp ıstakoza dönmeden önceki son insan halim:) Göcekteyiz.
  • Feriye Lokantası İstanbul'da ennn çok sevdiğim yerlerden. Ailemizin müzmin bekarlarından birini evledirmeden az önce:)
  • İçimde engelleyemediğim bir Alman ya da İngiliz emeklisi ruhu var:) Gittiğim her otelde tüm aktivitelere ve çay saatlerine katılmaktan kendimi alıkoyamıyorum! Ne okçuluk muu? Ne boccia mı, nee isim şehir mi:))
  • Dönüşler...Sanıyorum Roma dönüşü pencereden kanada bakıp hiç dönme ya n'apıcaksın dedim ama dinletemedim:)
  • Ankara'dan kankim ve kızkardeşimin İstanbul ziyareti sebebiyle Aşk Cafe'de kahvaltı. O çömlekte yumurta var ya herkese tavsiye olunur, mis o mis:)
  • Küçüklükten ne olacağım belliymiş, bakınız ben kıyafetimle ne kadar şık ve barışığım oysa kardeşim daralmış, sıkılmış, eteğiyle oynuyor:)) Yoo efendim olmaz, poz verme ciddiyeti nerede:) Konusu açılmışken "Ağaç Yaşken Eğilir" postumu hatırlayan var mı, hani bloggerların küçükken de stil ikonu olduğu post: ♥
  • Bir ODTÜ karesi daha. Bu defa çok eskilerden, akademik danışmanı olduğum kuzucuklarla Kebbapçı'da yemekteyiz. Ne güzeldi...

9 yorum:

Lunapark Queen dedi ki...

Çok tatlı olmuş yine :) Bu snapshotlar kesinlikle seni daha yakından tanımamızı ve daha yakın hissetmemizi sağlıyor :) Devam.. :)

Nini Nileud dedi ki...

bayıldım! özellikle de kardeşinle olan minik hallerinize yaptığın açıklamaya:)

chfashiontrend dedi ki...

ne güzel bir post...Uçak kanadını görünce ben de uzak bir yerlere gitmek istediiiimmm...yaz gelmelii...
sevgiler
chfashiontrend@blogspot.com

Mehmet Kuzu dedi ki...

Hocam harika bir iş yapıyorsunuz, fotoğrafta olduğumu gören arkadaşlarım haber veriyor, başarınızı tebrik ederim :)

lulu's life dedi ki...

super super.. hatirlamak, hatirlatmak gibisi yok ! Senin boom olacagin cocukluktan belliymis Boom'cum ;)

LienRosa dedi ki...

Ah ah:) O fotoğrafın görünmeyen kanadında olmak, delicesine süren iş temposunda nefes almak için ilk fırsat bulduğum arada style-boom'u açmak ve ortak bir güne geri dönmek, gülümseyebilmek:) Hocam her şey süper, günlerime renk katıyorsunuz. Öpücükler, saygılar, sevgiler :)
Başak

Adsız dedi ki...

BB kol düğmeleri ve minik Boom bu Boomsnap'teki favorilerim :) Ekose o zamanlar da modaymış demek ki:)

*STYLEBOOM* dedi ki...

@lunapark queen evet bunlar nispeten daha zoelimden fotolar:) sevmene sevindim:))

@nini :)) kendisi haaala biraz sıkılgan

@chsfashiontrend evet evet yaz kış farketmez ama bir zaman mutlaka gelmeliii

@mehmet canim tesekkur ederiim:) sizi cok ozledim, hep aniyorum:))

@lulu ehee:))

@lienrosa evet evet kesinlikle hadi hayal kuralim:)

@alisveris cini evet kesinlikle moda olmali:))

Melis dedi ki...

BB kol düğmelere bayıldım. Süper! Bir de o sofralar ne güzel öyle, özledim vallaha :)