25 Ocak 2012 Çarşamba

BOOM'STYLE | El Beso, Güneş, Çimen ve Ben


Pazartesi ne kadar güzel ve güneşli bir gündü öyle değil mii! Ne kış ne soğuk farketmez, güneş yüzünü güldürdüğünde herkesin yüzü de gülüyor bence ♥ Öğle arasını birbirinden tatlı iki şahane kadınla El Beso'da geçirdim. Manzara harika, yemekler harika, sohbet harika! Blushlar eşliğinde öğle tatilini de biraz esnetince daha da harika oldu:) Oradan çıkınca baktım güneş hala pırıl pırıl kendimi çayıra çimene de vurdum ♥


El Beso'da çıtır yufkalı ördek tapasda favorim, hani bir şey çok şahaneyse sona hep bir tane kalır da kibarlıktan kimse o son taneyi alamaz ya, işte ona "hanımlar kusura bakmayın bu benim" dedirtecek kadar leziz hihi:)


Pek tabii ki bir masada 3 kadın oturuyorsa tatlı yemeden kalkacak değil ya! Kimse kimsenin tatlısına müdahale etmedi diyeceğim ama yalan:) Bizzat el emeği göz nuru tek tek yapılan profiterol benimki!



El Beso "öpücük" demek, o yüzden peçetelikler de ona uygun, kırmzıı rujlu birer dudak şeklinde ^.^ Pekii ben ne giymişim?


Hava (en azından 12:00 ve sonrası bir kaç saat) ceketle idare edilebilecek gibiydi. Çooook eskilerden kırmızı ceketimi giydim ben de. Ceket, cape, hırka ve kabanlarınızı renkli sahte kürklerle inanılmaz şık bir havaya sokabilirsiniz. Üstte gösterişli parçaları altta daha casual parçalarla birleştirmeyi de deneyin, çook güzel olacak sevgili Boomerlar:)


İndirim ganimetlerinden ikisi:) Bir seferberlik ilan edilse karnımı kemerle doyuracağım sanılabilir, o derece çok kemerim var ve indirimlerde en çok yatırım yaptıklarımın başında gelir, her kıyafeti başkalaştıran, kimlikler katan süper bir yardımcı. Vee her kızın belki de küçüklüğünden kalan aşkla hep sevdiği çok sevdiği kırmızı rugan pabuçlar:)



Ceket: J.CREW
Jean: BERSHKA
Güneş Gözlüğü: FENDI (Marchon)
Saat: TRIWA
Küpe: NİLİ SILVER
Kolyeler: YARGICI ve KOTON
Bileklik: NAZRA
Ayakkabı: STEVE MADDEN (Boyner)

20 yorum:

Ahu dedi ki...

Her şey çok leziz görünüyor.Sende harikasın tatlım.Kırmızı sana çok yakışıyor.

Sevgiler
Ahu

Adsız dedi ki...

keşke hava hep böyle güzel olsa :)

Trendsum dedi ki...

Kırmız süper yakışıyor sana :)

http://www.trendsum.blogspot.com/

Adsız dedi ki...

booomcum,

fizigine baaayiiildimmmm :)
hep böle formdamiydin, hic kilo sorunun oldumu?
Gün boyu neler yiyorsun ve fizigin icin neler yapiyorsun ?
Belki bu konuda bir post hazirlarsin ?
Calisan Kadinlar ve gün boyu saglikli bezleme gibi birsey ?

Adsız dedi ki...

Kırmızı ayakkabılara bayıldımmmm.

Buarada burası eski mia mensa değilmi? benmi karıştırıyorum.

minikkus dedi ki...

tatlılar fevkaladenin şahanesinde görünüyo! ve sana kırmızı çok yakışıyo ^,^

Unknown dedi ki...

harika bi post olmuş doğrusu çok özendim ihihi^^...kırmızı ayakkabılar için kelimeler kifayetsiz çooook güzeller^^

Tuğba dedi ki...

Her zamanki gibi harikasın :))

Adsız dedi ki...

ceketine ayakkabılarına bayıldım..yine harika bir post olmuş :)

mamba dedi ki...

ıff pıff hep kemerim az,yok..diyorum hiçte almak aklıma gelmiyo:( ne kadan seksi bir tavşan olmuşşun sen öle bayan rabbit :)) tatlılarda yarasın bir öpücükde benden saana!

İpek dedi ki...

boom,

saçlarına aklar mı düşmüş, yoksa bana mı öyle geldi :(. eğer öyleyse akademik kariyerimi başlamadan bitiricem.

-Chloris- dedi ki...

boom, ceketinin rengine de kalıbına da bayıldımm.. süper olmuş, süper :)

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

damla'yla mıydın yoksa? jealous! harika bir mönü ve harika bir kombin!

Canan dedi ki...

ilgi alanıma giren parçayı sorayım önce :) kemer nereden mango?zara? buarada boom bu pantolonun bershkanın hangi modeli, ben de bol paça bir pantolon arayışındayım ama daha koyu renk belki tavsiye alabilir miyim?

kırmızı hakikaten yakışmış

Tgb06 dedi ki...

evet evet formda kalma sırlarını paylaş bizle boommmm:)).özellikle çalışan ve malesef gün boyu ofiste olanlar için;)

Seda Maç dedi ki...

güneş çiömen falan çok iyi geldi bana bu havada çok sağol boomcum =) bol paça feci yakışmış

Cansın Ekşi dedi ki...

Çok şık ve güzelsin her zamanki gibi.Masaadakileri görünce karnım acıktı herşey çok yenilesi.Afiyet olsun boomcum :)

visnetadindaa.blogspot.com

Adsız dedi ki...

Ben en çok jeani beğendim, her yere giy çık oluyor bu skinny flared'ler çok güzeller :)

fcosmos dedi ki...

Boom sen gün geçtikçe daha da mı zayıflıyosun acaba, perfecto ;)

Melis dedi ki...

Nefis görünüyorsun Boom! Pabuçlara ve küpeye bayıldım :)