18 Ocak 2012 Çarşamba

BOOM'STYLE | Platonik Bir Aşk Hikayesi: Kırtasiye :)


Hem moda ve tasarıma pek meraklı, hem renklere tapan, hem de okulla fazla haşır neşir olan birinden ne beklenir? Hayalci bir inek:o ? Hayııır! Tabii ki kırtasiye aşkı ♥ Bende de bu aşktan bolca var! Özellikle defter ve not defteri, sonra sırasıyla dosya, kalem, silgi, klasör aklınıza ne gelirse:) Ankara'da Tunalı, Tepe Home ve ODTÜ'deki kırtasiye mabedlerimim yerini burada İstanbul'da NISHMARK ve KAĞITHANE aldı, yurtdışındaki butik kırtasiye örneklerinden ama yetmez dahasını isteriz! Ne zaman bir şehre gitsem orada mutlaka bir iki kırtasiyede saatler harcamadan dönemiyor, koleksiyonumu git gide genişletiyorum. Bazılarıyla mini bir çekim yaptım, yüksek beğenilerinize sunarım. Yetinmem sizden de kırtasiye aşkınız, yeni yerler, öneriler, ipuçları beklerim:)

Kalbi delik defter Kağıthane// Marcel Wanders (ACME) kalem New York //
Sarı defter ODTÜ Kampüs // Manolo Blahnik defter Londra
Kabı ve içi hayvancıklı defter Fabiano (Roma) // Keçe Çiçekli tükenmez kalem Nishmark //
I Love Teaching elma biçimli kutu ve inek biblolar öğrencilerimden hediye ♥ //
Stiletto selobantlık HepsiBurada.com


Renkli klasörler Agatha Ruiz de la Prada

Jakarlı defter Nishmark // Siyah şeritli bordo defter Nishmark // Matruşka kalem öğrencimden hediye ♥ // İstanbul defter BKG Istanbul Koleksiyonu


Jordi Labanda defterler Tepe Home (benden Time Series alanlar o uçuk pembe defterden az çekmedi hatırlarlar:p)

Özel tasarım defter Bahar Korçan

Morlu siyahlı 3 boy defterler Nishmark // Siyah krokodil deri kaplı defter isme özel yapım //Gümüş rengi püsküllü kalem Tunalı Kırtasiye

Çeşitli dosyalar ODTÜ Kampüs

İkon defterler Agatha Ruiz de la Prada


Magic Knight Rayearth anime karakterli klasörler 100% Boom yapımı:)



Bir zamanlar ben de öğrenciydim:)
Ödevlerim için hazırladığım kapaklardan bazıları hey gidi ♥

30 yorum:

Lunapark Queen dedi ki...

Boom çok tatlısın ya :) Bayıldım defterlerine.. Ben de kırtasiye aşığıyım ama ev cicili bicili defter ajanda doldu, şimdiden çalışma masamda 5 farklı 2012 ajandası var desem :))) Ama ne yapıcam bilmiyorum yani hepsini bitene kadar kullanmak istiyorum ama genelde bomboş kalıyorlar.. Senin de bir sürü minik defterin var, neler yazıyorsun içlerine ben onu merak ettim, mesela hep çantanda taşır mısın, çıkartıp notlarını ona alır mısın cep telefonu yerine? :)) Öptümmmm

New York Turca dedi ki...

Hepsi cok guzel cok renkli Boom. Ozellikle istanbul defter ve puskullu gumus kalem cok cok guzel...

denizKIYICI dedi ki...

bayıldım defterlerine..benimde böyle bi aşkım var ama ben not defteri delisiyim yani delisiydim :( her isteyene vere vere kalmadı bişi :(
çok kıskandım seni şuann..

pusuk dedi ki...

bayıldıııım bir ankaralı ve Odtü öğrencisi dolayısıyla kampüs müşterisi:) ve kırtasiye tutkunu olarak kendi tasarımınız klasörlere de bayıldım.Bende Cepada ki nezihi tercih ediyorum genelde ama kullanmaya kıyamıyorum aldıgım cici seyleri boylede bir hastalıgım var:/ Emeklerinizin karşılıgını almanız cok güzel tebrikler darısı tüm öğrencilere.

Missbone dedi ki...

Kırtasiye aşkı bambaşkadır ya. Bir de böyle tam sınav öncesi yeni kalemler, renk renk kağıtlar, defterler aldığım zaman daha çok çalışasım geliyor benim.:)

♡ Dilonika ♡ dedi ki...

Bir ben kırtasiye manyağıyım bu yaşımda diyordum seni gördüm rahatladım :)
Jordi Labanda veKabı ve içi hayvancıklı defter Fabiano defterlere bayıldım..
Silgilerim bile duruyor,hatta alıpta kullanmadıklarım var.
Okul zamanlarımdan sadece kırtasiye alışverişlerimizi özlüyorum :D


www.disastyle.com

Adsız dedi ki...

Kırtasiye Aşktır,bağlılıktır tutkudur.Çok klişe belki ama yaşamayan bilemez.Ganimetlerinize tek kelimeyle bayıldımmm.Yeni görselleri de bekleriz.Kırtasiye aşıkları olarak gözlerimiz bayram etsin değil mi ama :-))

Aysun Karaalioğlu dedi ki...

Moda sever birine en guzel kırtasiye malzemesi kırdı labanda:)

Melis dedi ki...

Hepsi çok şiriiin! Anime karakterli klasörlere bayıldım. Ben de çok severim renk renk, desen desen defterleri, kalemleri vs. Benim öyle belli başlı yerlerim yok. Çünkü nerde bir kırtasiye ya da kırtasiye reyonu görsem, dalıyorum :))

Junon dedi ki...

birkaç adet defter kalem bekliyordum...harbiden koleksiyonmuş boom...bizim de eskiden kırtasiye dükkanımız vardı, içinde olmak çok eğlenceli oluyor gerçekten...
koleksiyonunun her parçası birbirinden güzel ve tam da Booma yakışır parçalar :)

Adsız dedi ki...

Ödev kapakları muhteşem, bakış açın ne farklı, dikkat çekici , eğlenceli, başarılı bir eğitici olduğuna eminim..

shadoweyes_ontheway dedi ki...

Süpermiş bunlar ya. Senin gibi zevkli birinin de defterleri böyle olur zaten :) Yolun neresindeyim diye Japonyada yaşayan bi bloggerin hayatindan kesitler sunan bir blog var. Biliyorsundur belki. O da kırtasiye aşığı. Arada aldıklarının videosunu çekip paylaşıyor. Mest oluyorum orda da. Japonlar bunu da yapmış diyorum. Bu ürünlerle insanın içi açılır ders çalışası gelir :) Ben de asistanim ve doktora yapiyorum. Arada -senin ve serrose kadar olmasa da- bu tip ürünler alıyorum ;) Ama bir mühendis olduğum için sizinkiler kadar estetik değil :) Gözümü sizinkiler doyurdu...

=/=// =/= dedi ki...

Kalbi delik defter çok tatlı.Harika,görsel bi ziyafet oldu.Cidden iştahım kabardı. Bende kareli defter hastasıyım.

Adsız dedi ki...

Hocam,

Ben bir de sey hatirliyorum, notlarimizi da boyle Anime karakterlerinden olusan bir resim aracaligiyla ilan ederdiniz. Keyifli olurdu. Keza odevler de hep oyle resimli gelirdi...:)

Ben Tas-Kagit-Makas diye bir siteden bir Istanbul defteri gormustum, henuz sahibi olamadim ama kismet...:)

(http://tasmakaskagitshop.blogspot.com/2011/04/baska-bir-istanbul-defteri.html)

Ankara'dan selamlar,

Gul

Canan dedi ki...

matruşka kalem ♥♥♥ ben bu BKG İstanbul koleksiyonuna bayılıyorum, bu koleksiyondan kardeşime metal bir kalemlik kendime de bardak altlığı seti almıştım, senin defterin de pek cici. Hepsinin güzel günlerde kullanman dileğiyle boomy

Ciiden dedi ki...

Ben de bayılırım kırtasiye ürünlerine. Yalnız olmadigimi gormek hosuma gitti:) Farklı ulkelerden alıp kullanmadigim onlarca defter- kalem var, curuyecekler artık :)

İkizBebek dedi ki...

Bende kırtasiye manyağı bir kendim var sanırdım, sen aşmışsın :)

lulu's life dedi ki...

Boom'cum sahane bir kirtasiye koleksiyonun var.. Bayildim bu posta ! :) Ayrica Agatha Ruiz de la Prada danda bir kac parca gormek cok hosuma gitti.. Yurt disina cikarken kontrol edip adres aldigim ilk magazalardan biridir.. Cok severim hele ki USB lerinin hastasiyimmm :))

♔ByAslı♔ dedi ki...

harikalar, kırtasiye mazlemelerinin hastasıyımmm kullanmasamda ajandalar ,minik minik not tutmalık küçük defterler kalemler :) footğraflar iştah kabartıcı :)))

PELLORA dedi ki...

Benim de yaş ilerledikçe kırtasiye aşkım azalsa da senin cicilerini gördükçe neşelendim BOOM:) Sanırım kırtasiye aşkımı baltalayan evdeki düzgün kütüphane eksiği,onu tammladıktan sonra yıllarca biriktirdiğim tüm cicilerimi eve getirebilirim tekrar:))
Seninkilere de bayıldım ennn çookk boom yapımı klasörlerle ,keçe gövdeli çiçek kaleme;)

Adsız dedi ki...

çok tatlılar yaa bayıldım nasıl rengarenk böyle olunca insanın çalışası daha bi gelio zaten:)
http://magendiea.blogspot.com

GoNcha GoNcha dedi ki...

rengarenk cok Cupcake bunlar;) bir doktora ogrencisi olarak kirtasiye magazalari (tabiki kutuphanelerden sonra) en sevdigim yerlerdir. Jordi Labanda defterleri ise vazgecilmezimdir. super bunlar!

papatya dedi ki...

İstanbul'da elbette Panter Kırtasiye'deki tüylü yazı setleri ve Lamy dolma kalemlerinin kesik uçlu serisiiii:))

fashiononboard dedi ki...

Kirtasiye hastaligi bizde ailevi bir gelenek adeta. Kucukken dedemle ya da babamla en buyuk keyfimdi kirtasiyeleri didik didik etmek =)
Simdi okul bitti, ciddiyete adim attik. Boyle olunca da vazgecilmezim Moleskine'ler oldu..
Harika bir post olmus. Defter kokusu buralara kadar geldi, ellerine saglik Boom =)

Adsız dedi ki...

en sondaki ödev kapaklarından DANGER OVERLOAD olan yaratıcılığınızın/yeteneğinizin bi göstergesi bence:)

zeliss dedi ki...

Boom boom! Süpersin sen ya :) Bende 25 yaşındayım bu yaşta cicili bicili defterler kalemler acaba bütün bunlara olan ilgim doğru mu ? Artık söyle siyah ya da lacivert deri kaplı defterlere yönelmem gerekmiyor mu derkeeen sen içimi rahatlattın :) Bi insanın herşeyi mi güzel olur cici olur ? Oluyormuş demek ki..Sevgilerle

Güngör dedi ki...

Bayıldım hepsine, çok ince zevk sahibi olduğun her haliyle belli oluyor seçimlerinde. Ben de kırtasiye aşığıyım, blogumda sık sık paylaşıyorum, almaya doyamadığım gibi kullanmaya da kıyamıyorum=))

Güngör dedi ki...

Bayıldım hepsine, çok ince zevk sahibi olduğun her haliyle belli oluyor seçimlerinde. Ben de kırtasiye aşığıyım, blogumda sık sık paylaşıyorum, almaya doyamadığım gibi kullanmaya da kıyamıyorum=))

Modagrafya dedi ki...

Ben de kırtasiye eşyalarını çok seviyorum, eskiden ben çocukken 80lerde seçenekler daha kısıtlıydı ve kalite daha düşüktü ama şimdi binbir çeşit var. Pembeli teenage şeylerden aldığım bile oldu, Paper Blanks defterleri çok güzel. Fotoğrafları sen çektin galiba görsel kalitesi, açılar filan çok güzel olmuş hepsi:)

Bana Sıkça Yaz dedi ki...

Boom Merhaba,

Seni hep moda postları ile tanıdığım için olacak, kırtasiye sevgini gözden kaçırmışım.

Bu konuda bir blog tutuyorum. Gelmek istersen beklerim.

Sevgiler