5 Ocak 2012 Perşembe

NOELBOOM | O Gün Nasıl Geçti


Sonunda benim Noelboom postum da hazır:) O pek keyifli günü anlatmaya geçmeden önce en büyük teşekkürlerim gelsin: en önce ve yürekten Onur ve Oylum Yüksel çiftine, bütüüüüün yükümü (ki epeyceydi) taşıdılar, yardım ettiler, her bir detayda yanımda oldular. Tabii ki Onur Çiçek ve Koray Caner resmen olmayacakları bile oldurdular. Erken gelip işe koyulan Bahar ve İlknur'a da öpücükler:) Hepinizi çok seviyoruum ♥

Bize ev sahipliği yapan Kafe Pi Grup da Asmalı Kafa Pi'yi bizim için donatmış, bütün bir katı bize ayırmıştı. Yılbaşı partisinde yılbaşı ruhuna bürünelim, yeni yılın ilk hediyelerini alalım diye bana büyük destek veren bir sürü şahane markaya da milyon teşekkür!

Ama en çok, en çok, enn çok Noelboom'a gelen, katılan, o gün benimle gülen eğlenen tümm cici takipçilerime çok çok çook teşekkürler:) Bu böyle Oscar konuşması tadında sürüp gitmeden iyisi mi o güne döneyim ben:)



Trafiğin zaten felaket olduğu İstanbul'da o gün ayrı bir trafik çılgınlığı vardı! Ay nasılsa orada ağacı hazırlar öyle giyinirim diye üstümde eşofmanlar, iki araba dolusu hediye, ağaç, süs, börtü böcek atladık arabalara ama ulaşmak ne mümkün:) Saatlerce trafikte kaldıktan sonra partinin başlamasına bi gıdım kala ancak Asmalı'ya vardık:o O yüzden ağacı hızlıca belki de tsüslerin ona biriyle hazırlayabildik ama hediyelerimiz dağ gibiydi, ağacın etrafında yerlerini aldı:) Hızlıca Deniz Değirmendereli tasarımı cici elbisemi giyip, Bilun Şen broşumu taktım:)



Pazar mahmurluğu demeden ne zamandır çok istediğim bu partide yanımda olan bir sürü Styleboomerla deli gibi fotoğraf çekildik, sohbet ettik, daha önemlisi tanıştık ♥ Hatta onlar da birbirlerini tanıma fırsatı buldu. Çok enerjik ve çok keyifliydi:)


Kafe Pi bize güzel ikramlar, rengarenk shotlar hazırlamıştı, bir dediğimizi iki etmediler. Masalar yerinden oynadı, her şey bize göre hazırlandı:)


Üst katta hakimiyeti kurduk! Ve Noelboom resmen başladı:)


Masa masa dolaşıp hep gülen yüzler görmek çok güzeldi! Bazılarını yorumlarından tanıdığım ve o güne kadar bir nickname olan cicileri etten kemikten karşımda buldum, sanki tanışıyormuşuz sadece birbirimizi hiç görmemişiz gibiydi:)


Hediyesiz yılbaşı partisi olmaz demiştim, çam sakızı çoban armağanı olsun, anısı oldun, bugünü hep hatırlayalım istemiştim ama pek çok değerli marka birbirinden güzel cicilerini yağdırdı Styleboomerlar için:) Hediye almak kadar hediye vermek de çok keyifli:)


Tabii ki Styleboomerlar da beni unutmamıştı, bana da cici mi cici hediyeler geldi:) İlk olarak şu aşağıdaki el emeği göz nuru süper cookileri yedim bitirdim:)



Ve bu Noelboom böyle tatlı böyle keyifli bitti:) Gelen herkese yeniden çoook teşekkürler:)


TEŞEKKÜRLER
8x4 * Adil Işık * Ayakkabı Dünyası * Beymen Club * Boyner * Burberry * By Wonderland
Calvin Klein * Casio *D.Kaprol * Damat Tween * Desa * DKNY * Dockers * Elle * Fabrika * Forever New *Jansport * Kafe Pi Group * Koleksiyon * Koton * Kozmoklinik * Lacoste * Lee * M.A.C * Mavi * Mediest * Nike * Nili * Puma * Puma Time * Swatch * Şenay Akın * T.Box * Tommy Hilfiger * United Colors of Benetton * Vakkorama * Vero Moda * Wrangler * Yargıcı * YKM


17 yorum:

lulu's life dedi ki...

heyoooo ! Dunyanin en gulen yuzlu bloggeri !! Ne guzel anlatmissin partini.. Su gibi okudum yine :)) Resimlerine de keyifle baktim.. Tekrar tesekkurler , parti ve ozel hediyelerin icin..

Célenne dedi ki...

Cnm bnm bizde çok güzel vakit geçirdik herşey için teşekkürler özellikle hediye için:)

=/=// =/= dedi ki...

Eğlencenin dibine vurmuşsunuz :))Katılımcılardan paylaşımlar gelmişti merakla bekliyordum bu yayını.Seneye de yaparsın demi.

Pınar U. dedi ki...

Sevgili Boom,

Yanlış anlamazsan birkaç şey sormak isterim: Noel ve yılbaşı arasında bir fark var mı? Avrupa'da 25'inde kutlanan Christmas Noel mi? Öyleyse Noel yılbaşı mı? :/

Bilmemek değil, öğrenmemek ayıp. :)

Unknown dedi ki...

o kadar merakla bekledim ki bu postu.Kıskanarak okudum walla gelemedim diyee :)
Ne güzelde eğlenmişsiniz,yeni ve bir sürü güzel yıllaraa :)

Modagrafya dedi ki...

O kadar üzüldüm ki gelemediğime:( Çok eğlenmişsiniz belli ki:) Elbise hakkında ayrıntılı bilg isteriz:)

modarella dedi ki...

Harika bir akşamdı... Hiç yorulmadan bir oraya bir buraya koşturdun durdun, gülen yüzünle herkese hediyelerini tek tek verdin, tek tek ilgilendin. Umarım senin için keyiflerin katlandığı bir yıl olur :)

chfashiontrend dedi ki...

ne kadar güzel fotoğraflar...hepiniz çok şekersiniz çok sevdim ben bu postu..
sevgiler.
chfashiontrend@blogspot.com

Hi Spring Time dedi ki...

Çok kıskandım Boom çook. Seneye ben de ordayım. Şimdiden yerimi ayır :))

Bir Alışverişkoliğin İtirafları dedi ki...

Kıskançlıktan çatladım şu an. AH ah İzmirde olmasam trafık falan dınlemez ne yapar eder gelirdim. Çok keyifli bir parti olmuş canım, o eğlence fotoğraflara da yansımış herkes son derece mutlu görünüyor :)

http://bir-alisveriskoligin-itiraflari.blogspot.com/

fn_kn dedi ki...

kıyafeti hiç göremedik ayrıca gelen hediyeşlerden de fotoğraf eklmelisin merak edeeriz:)

SeLeN dedi ki...

Ben de gelemediği için üzülen ve kıskanlıktan çatlayanlardanım:(
Neler olup bitti diye postu dört gözle bekliyodum ama daha da bi kıskandım şimdi...
Çok çok eğlenmişsiniz belli.
Herzaman ki gibi çook şıksın Boom...
Yine yine yine böyle toplaşmalar olur umarım da ben de gelebilirim bi dahakine...

reyhane dedi ki...

Harikasınız..

Adsız dedi ki...

Ankara'da da bir buluşma isteriz ama:)

Junon dedi ki...

:( çok kıskanacağımı biliyordum ama yine de bu postu bekliyordum...gelecek noelboomu 2012 wishlistime eklemek istiyorum...

Melis dedi ki...

Çok kıskandım :p Çok ama çok güzel olmuş! Ne güzel herkesin gözlerinin içi gülüyor. Özellikle senin! Seneye ben de orada olmak çok istiyorum :)

*STYLEBOOM* dedi ki...

gelen herkese cook tesekkur ederiim:) gelemeyenler de umarim seneye de yapabilirsem belki bu defa gelebilrler. ama bu sefre hep berabr daha erken bulusalim, agaci susleyelim, paketleri yerlestirelim hatta karaoke filan yapalim di mi:)