6 Ocak 2012 Cuma

BOOM'STYLE | Snowheart



İstanbul'da 12 dereceye kış derken Ankara'da kış gerçekten yaşanmaktaydı:) Bir gün önce ay of çok kalın giyinmişim diyen bünyem bir gün sonra neresinden donacağını şaşırdı, hakikaten iki ayrı şehir iki ayrı iklim iki ayrı Boom olayı çığrından çıktı, yakında beni bir Pedro Almodovar daha beteri bir Lars von Trier filminde başrolde görürseniz şaşırmayın:)) Sonrası çileli olsa da kar güzel şey yine de, insanı hemen çocuk yapıyor, illa iki kar topu yapıp birine atıp hehehe diye 30 küsür sene bu saçmasapanlığa gülebiliyorsun, dilini uzatıp kar tanesi denk gelsin diye bekleyebiliyorsun, ufacık da olsa bir kardanadam olayına giriyorsun:) Ben de baharı, güzü, kışı ayrı güzel ODTÜ'de belki de son karlı günümü çocuklar gibi şen geçirdim.


Bizde böyle Newton'larla, Galilei'lerle poz verilebiliyor:p Bu kazağı gördüğümde aklıma ilk gelen aa yanı büyüklükte kırmızı kalp broşum var, onu da takar kalp dublesi yaparım diye düşünmüştüm. Ben alışveriş yaparken evdekileri (evdekileri derken annemi babamı beyimi değil kıyafetlerimi canım:)) hep düşünürüm, siz:)?



Karda açan nar mızrağım Özlem Tuna'nın muhteşem tasarımlarından.



Her zamanki tarzıma kıyasla daha sportif, daha rahat giyindiğim zamanlarda mutlaka en az bir aksesuarımın böyle şıkırtılı olması gibi bir takıntım var:) Bu defa küpeleri öyle seçtim.



Evet biliyoruz biz Snowjoggerlar tipsiz ve kocamanız ama çok sıcak tutuyoruz ve karda buzda kayıp totoyu çürütmeme garantisi veriyoruz:p








Peki ne giymişim?

Kazak: KOTON
Tayt: TOPSHOP
Bot: SNOWJOGGER
Ring: Özlem Tuna
Broş: TWIST kazaktan
Küpe: C&A
Atkı: RENE DERHY (Mudo)
Eldiven: YARGICI
Bere: Anne Örgüsü

29 yorum:

my lifebook dedi ki...

Tam bir kış boomu:) Ve ben etrafta insan boyu otlar görüyorum, çok korkuyorum:P

esra dedi ki...

ağlamak istiyorumm!bizim bölümün önünde çekilmiş fotoğraflar!kimya bölümü 2008 mezunuyum nasıl özledimm!kar da her zamanki gibi çok yakışmış!sen da çok tatlı çıkmışsın tabi:)

=/=// =/= dedi ki...

Kar Ankara'ya çok yakışıyor. Her yıl kesin kar yağar Ankara'ya. İstanbul'da kara hasret kaldım ama yüzümü yakıp kavuran o ayaz yokmu sanırım onu hiç mi hiç özlemedim. Ayrıca kazağında pek şirin.

selinsecen.com dedi ki...

Pek'oş olmuşsunuz Boom'cum, bana da Odtü'mü özlettiniz şimdi. Lakin o kırmızı kalbi bir dahaki sefere sola takın olmaz mı, hayranlığım artsın espri anlayışınıza. :)

PELLORA dedi ki...

ODTU nün her mevsimi ayrı güzel cidden..Evdeki broşun kazağındaki kalple aynı boyutta olması ne kadar ilginç!! Ben de evdekileri düşünürüm genelde..yanlızca çok begenirsem, uygun bişeyim olmasa da alıyorum..nasılsa uydururum dimi yaa;)

Unknown dedi ki...

Ankara'da ve kışı hiççççç sevmeyen biri olarak bu karlı resimler içimi ısıttı, çok şekersin ...

minikkus dedi ki...

odtü'nün havasından mıdır suyundan mıdır bilmem, poz verirken insanın hoplayıp zıplayası geliyo diimi:) sınırlarının dışına çıkan boomu sevdim ben*.*
bide fundanın da dedigi gibi, odtü beni çok ürkütüyo ahaahah:P

fashiONözge dedi ki...

izmirde kar görmeye açız malum,bu güzel fotolar ohh ilaç gibi geldii :))
harikasın yine boom :)bu arada canımm esquire yazın harikaa,gurur duydum yaaa :))

bu aradaaa çekilişim devam ediyoorrr :)
sooonnn 2 günnn !!!
PIRLANTA KOLYE isteyenleri beklerimm :))

http://fashionozge.blogspot.com/2011/12/pirlanta-kolye-hediyem-size1yasinda.html

Aysun Karaalioğlu dedi ki...

çok cici oluşsun, kar ozlemim cok artıyor gordukce, kayayla bu yul dağ işi yalan oldu ama bir fırsat yaratmalıyım gorunce anladım..

Filiz Erbil dedi ki...

O küçük kırmızı kalbine bayıldım. Ayrıca tayt bi insana bu kadar mı yakışır. Her postunda fiziğine hayranlıkla bakıyorum.

ESRA dedi ki...

ayyy ne şekersinnnn, çok tatlı kareler en çok karı kıskandım ama daha göremek biz;)
http://editorist1783.blogspot.com/2012/01/happy-new-year-to-everyone.html

The Runway Bride dedi ki...

karı o kadar özledim ki..
keşke istanbul'a da yağsa

burcu dedi ki...

Canim okulum! Mezun oldugumdan beri karlar altinda gormemistim (2002-econ), cok uzun zaman olmus ya! Cok ozledim cok!

mmlke dedi ki...

sayfayı bir actim a a bizim bolum :) ustune bir de bi arkadasım kadının biri bizim labın dısındas zıplıyordu demesin mi :)cok guldum bu sayede

kazak inanılmaz sevimli, bayıldım :)

botların tipine bakılmaz odtude.. muhim olan totoyu korumak iki ayak uzerinde kalabilmektir :)

Adsız dedi ki...

şu insan boyu otlarla bi poz verseydin boomcum. merak ediyoruz :D

Modagrafya dedi ki...

Ne güzel biz İstanbul'da karsız alelade bir kış geçirrken başkent her zaman ki gibi karlı:) Kalpli bir kazak bulman, üstüne o kalplerle aynı boyda bir broş bulman siyah kalplerden birini kırmızı yapman, çok etkileyici gerçekten:) Çok güzel fotoğraflar olmuş, kı ortasında sanki bahar sevinci yaşar gibi, pozitif fotoğraflar, kırmızı bere de müthiş bir renk ayrıntısı:)

Bu arada çekiliş yapıyorum beklerim, çok özel CİLT BAKIM SETİ kazanmak isterseniz:
http://www.modagrafya.com/2012/01/cekilis-kiehlsden-cok-ozel-bakim-seti-kazanma-firsati.html

Adsız dedi ki...

Süper şirin fotolar, her zamankinden farklı bir Boom! Sevdim :)

Ahu dedi ki...

Boomcum bayıldım bu tarzada.Çok yakışmış sana.Ne kadar spor olsada, gene dişisin, gene dişisin yahu.Kırmızı detaylarda pek yakışmış.Kalbine bayıldım, süper fikir.Öptüm kocaman seni.

Junon dedi ki...

karlar altında ne sıcak kareler...her zamanki gibi çok hoşsun

meral dedi ki...

dikkat ettimde hep moda yazıyorsunuz ama şimdiye kadar ne bir marka çanta ne bir marka kıyafet yok üstünüzde

Melis dedi ki...

Bayıldım ya, çok şirin görünüyorsun! Kazağın çok tatlı, o kalple daha tatlı olmuş :)

Adsız dedi ki...

boomcum cok tatlı olmussun:) senı sıkır sıkır gordumuz ıcın u hallerınıde cok sevdım arada bole de fotoğraflar koy bize seni seviyorum boomcum:)

cyrstalll dedi ki...

şapkanın modeline bayıldım styleboom :) annenden benim için modelini ister misin :)))

Adsız dedi ki...

Kazak bu sezondan mi Boom? Ne kadara aldin acaba?

*STYLEBOOM* dedi ki...

@my lifebook odtu'de o kadar cok agac kestiler ki acigi yabani otlarla kapatiyorlar galiba:p

@esra aa evet kimyanin onu:) benim eski bolumumun komsusu kimya, o kantinde az odeb yapmadik

@yavruto evet karsiz bir Ankara dusunulemeez:) ama ben yazin da cok sevrim evet cok coook sicak olur ama en azindan nem olmaz, aksam yine de eser oh:)

@bir kadin aa cok haklisin:) tesekkurleer:)

@pellora tabii canim illa ki uydurulur ne var:))

@fazi :)) karla oynamasi guzel de tabi sonrasi zor:)

@minikkus kesinlikle:) hop hop

@fashionozge eti bir keresinde mersin'de kar yagdirmisti belki İzmir'e de yapar:) izmirin her hali guzel ama bosver

@ays ah evet ya ben de dag istiyorum bu yil kesiin:)

@filiz tesekkurleer:) onden guzel de arkadan pup:/

@esra tesekkurler:) bu yil hepimize bir kartopu olsun umarim:9

@the runway bride ist. kış için gfazla yumusak bu sene di mi:)

@b. aa econ muu:) sana bir de oradan bi foto yollamam sart oldu o zaman:)

@mmlke ahaha o deli bendiiim:p

@adsiz beni yutablirler yanlarina yaklasmiyorum:p

@modagrafya tesekkur ederiim. neseli bir gunumdeydim, kar da tuz bibier oldu:)

@alisveris cini tesekkurleer:)

@ahu kalbimi severim:p tesekkurler

@junoncuuuuum seni ozlemisim:) cok tesekkurler

@meral anlamadim? markalari hep postun en sonuna yaziyorum ben. A+ ya da selektif ya da tasarım "marka"lar giyerek stil sahibi
olunabilecegi yanilgisi ise bahsettiginiz, bugun Kate Moss bile 2 kurusluk kiyafetleri hic sallamayip giyiyor stil ikonu oluyor.
Ayrica defaten soyledigm gibi cok ozel davetler, gunler vs haricinde bu blogda ulasilabilir kiyafetlerle guzel komb,n ,puclari
vermeyi seviyorum.

@melis tesekkur ederim:)

@adsiz tesekkur ederiim evet cok nadir extra spor hallerimden biri haklisin:)

@crystalll tesekkurler. ama nasil olacak nasil isteyecegim yani orgu tarifi gibi mi?

@adsiz2 evet bu sezon basinda almistim. ve su an Koton indirimde:)

ayla dedi ki...

boom yaa ben bu posta ba-yıl-dım!
ne kadar sevimli, hoş aynı zamanda dişi görünüyorsun. bende taytın üstüne uzun şeyler giymeyi sevmem.senide böyle görünce iyice cesaret aldım şimdi:D türk kadını genelde hep uzun giyiyor taytın üstüne, boyu uzun olsada olmasa da. hiç yakıştırmıyorum. eğer uygun fizik yoksa inat etmeyip giymeyeceksin bu kadar basit yani.
ama şaaahaane taşımışsın taytı, fiziğine hayran kaldım!

Unknown dedi ki...

canım taytın kumaşı kalınmı.. ben de böyle soğuklarda giyecek kalın kumaştan bir tayt arıyorum. topshop yeni sezondanmı sennki? bitne penye siyah taytım var ama çok ince anca yazın giyilir. bu soğuklarda bacaklrm donuyor.Nereden bulablirm.tavsiye edeblecgn bi yer var mı? zarada önden fitlli modeler vardı.ama bacgmn üstü biraz kalın duruşu hoşumagtmedi.

*STYLEBOOM* dedi ki...

@ayla tesekkurler. ben bu uzun giyme olayinin sorumlusu olarak turk kadini degil turk erkegini goruyorum gerci:))

@cute cok ince degil evet ama o pantolon gibi olanlar kadar da kalin degil:) zarada var kalin nispeten sanirim sende onlari diyorsun, Burberry'de de var cok sahane ordakiler ama baska bilmiyorum..

Unknown dedi ki...

canım topshopdan demşsn ya. bu sezonmu aldın sen.. topshopta varmydı bu sezon?? zaradakini gördm ama kalmamştr şmdi o.