12 Eylül 2009 Cumartesi

AKSESUAR | Butik Hesionka Cicilerimmm



Her gün bakmadan, okumadan edemediğim bloglardan biri olan Hesionka'nın Defteri'nin yaratıcı, becerikli ve de süper matrak sahibesi aynı zamanda pasaj.com'da Butik Hesionka'da birbirinden harika aksesuarlar satıyor. İşteeee benim kendisinden aldığım, ve beni tam da çok sıkışık ve yorgun olduğum bir dönemde acaip sevindiren cicilerim. Kristal ve kokoş kurukafalı saç bandı favorim, sadece saçıma değil geçenlerde giydiğim siyah bir ceketin yakasına da taktım ve çok tarz oldu! Bu sezon göz kırpan gotik esintiler, sizi karşılamaya hazırım! Aşağıda da cicilerim ve chibili paketi:) Teşekkürler Hesionkacııım!


4 yorum:

özge dedi ki...

güle güle kullan

*STYLEBOOM* dedi ki...

tesekkur ederim:))

Hesionka dedi ki...

of acayip yakışmış tatlım, saçların harikaymış bu arada! ;)
rica ederim tatlım benim, güle güle kullan!
mucxxx <3

Adsız dedi ki...

çok şekerler hayatım bunları nereden buluyorsun şaşıyorum sana:)