2 Eylül 2009 Çarşamba

TREND RAPORU | Kadife



Rüzgar Gibi Geçti'de Scarlett O'Hara için kadife perdelerden kesilip yapılan o devasa elbiseden beri ipek kadifenin hayranıyımdır ben! Tabii o derece bir elbise asla bana yar olamayacağı için ben kadifeyi özellikle blazer ceketlerde çok çok beğeniyorum.

Bu sezon da kadife tüm lüksü, asaleti, sıcaklığı ve yumuşaklığı ile geri döndü. Neredeyse tüm Sonbahar/Kış koleksiyonlarında özellikle siyah, kırmızı ve parlak mavi-mor renklerde gördüğümüz kadife midi elbiseler, abiye parçalar, palto ve blazerler şeklinde podyumdaydı. Sezonun çılgın 80'ler trendinin karşısında caz çağının son derece feminen ebedi şıklığına kadife öncülük edecek.



Tabii ki ünlüler de kadifeyi es geçmedi, taştı puldu istemeden kendi doğal pırıltısıyla kadife özellikle kırmızı halıya çok yakışıyor, ama burada da ünlüleri özellikle kadife tuvalet giyenleri tebrik etmek istiyorum zira 1 metre kadife bile epey ağır oluyor:))



Kadifenin oldukça pahalı bir kumaş olduğunu da düşünürsek bu sezon illa kadife bir elbise ya da ceket diye zorlamadan onu aksesuarlarda da kullanabiliriz;özellikle kadife kuşaklar, saç tokaları ve kolyeler çok hoş. Ayakkabılara gelinceee en kırmızı, en şarap kadifeden bir çift pabuca kim karşı koyabilir!



Kadife giyerken en çok dikkat edilmesi gereken nokta diğer bir çok şeyi minimum tutmakta: çok parlak ve gösterişli bijuteri ve haddinden fazla renk kadifenin vereceği dramatik ve sofistike şıklığı bozmamalı. Ben aşağıdaki İpekyol ceketi rengi ve kombiniyle pek beğendim, boyu biraz uzun, kesimi biraz daha dar olsa tam benlik!



[Görseller: style.com; ipekyol; just jared]

5 yorum:

DAISY DESIGN dedi ki...

kırmızı süet ayakkabıya bittim:)

*STYLEBOOM* dedi ki...

evet eveet çok güzel di mi!aslında burada süet gibi görünüyor ama ayakkabı kırmızı kadife, velvet yazıyor aciklamasinda

Stilcatcher dedi ki...

Ben de kadife blazer çok severim.Çoçukluğumu hatırlatır üstelik.Annemin diktiği bi kadife montum vardı.Dışı lacivert kadife,içi kırmızı küçük kareli,kapşonlu, içli dışlı giyebildiğim bi montu.Neden bilmem kadife ceket diyince aklıma geldi birden.:))

*STYLEBOOM* dedi ki...

aa çok şık bir fikirmiş:) hem kadife hem ekose modasını bir arada çıkarmak için süper:))

Adsız dedi ki...

Evet yaa

Kadife - ipek kadifeyi bende çok seviyorum. İnsanı son derece şık ve sexi gösteriyor.,
Giymeyi ve giyenleri gördükçe incelemeyi çok seviyorum.