29 Eylül 2009 Salı

PARIS MODA HAFTASI BAŞLIYOOOR!




MILAN'ın son günlerini fena kaçırdım hanımlar ama işte sabırsızlıkla beklediğim, iple çektiğim, moda haftalarının kraliçesi PARIS MODA HAFTASI  başlıyor:)) Yarın başlayacak olan haftanın programına ve tasarımcılara buradan ulaşabilirsiniz. Daha önce yazmıştım ama hatırlatayım 6 Ekim'deki ALEXANDER McQUEEN defilesi ShowStudio işbirliği ile tasarımcının resmi web sitesinden canlı canlı yayınlanacak!! Bu bir ilk ve bundan sonra devamının geleceğini umuyorum!


[Görsel: Polyvore]

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Süperrrr...

Unknown dedi ki...

offf bende feci sabırsızlanıyorummmm.. artık senden takip edecam benim tek tek defile haberi yapacak halim yok :(

*STYLEBOOM* dedi ki...

evet evet sonunda geldi iştee! pelincim canım sen arkana yastıkları koy, bacakları uzat, ben bütün önemli defileleri takip etmeye çalışıciim:)