30 Eylül 2009 Çarşamba

TREND RAPORU | Dizüstü ve Kalça Boyu Çizmeler



Misak-ı Milli sınırları içinde bize kolay kolay yar olmayacak bir trendle karşınızdayım hanımlar, ama öyle böyle değil çok hızlı ve çok sağlam gelen bu trend herkese "acaba?" sorusunu sorduruyor, InStyle, Harper’s Bazaar, Vogue ve daha bir çok magazin bu çizmelere atfen editoryaller sundular. Aşağıda podyumdan ve ünlülerden örnekler görüyoruz.






Peki ama biz faniler bu çizmeleri nasıl giyelim? İşte diz üztü ve hatta kalça boyu çizmeleri feci derecede seksi olmasına rağmen ucuza kaçmadan ve o biçim bir kadın gibi görünmeden giyebilmek için tüyolar:)

1) En önemlisi asla ama aslı çivi topuklu ya da rugan hatta hatta pvc olanlarından giyilmemeli!!!

2) Deri giyilecekse mümkünse siyahtan çok RODARTE ve TOPSHOPdaki gibi yağ yeşili, krem/natürel  ya da gri tonlarında deri olanları tercih edilmeli



3) Ya da ANTONIO BERARDI, MARC JACOBS koleksiyonlarındaki gibi yumuşak süet çizmeler seçilmeli, belki yine gri, mor ve natürel tonlar



4) Net-a-Porter'a göre dekolte elbiseler yerine uzun bol bir triko ya da blazerle , ya da çiçekli romantik minilerle kombinlenerek giyilmeli(yukarıda Victoria Beckham ucuz versiyona, Stella McCartney ve Julia Steigner romantik elbise-triko elbiseyle hoş versiyona güzel birer örnek!)


5) Vogue.com'a göre yüksek topuklular yerine düz olanları hem hala seksi ve hem de daha az korkutucu görünmekte, topuksuzları ya da dolgu topuk olanları tercih edilmeli

6) Kesinlikle file ya da desenli çoraplarla giyilmemeli

7) Sivri burun yerine yuvarlak burunlu çizmelerle görüntü yumuşatılmalı

8) En önemlisi de PRADA'da olduğu gibi bu çizmeler pantolon ya da tayt gibi bluzun altına giymemeli, onlar "sadece" ayakkabı:)

 

Yok yine de çok diyorsanız, o zaman diz üztü çoraplarla college look yapabilir, bu trendi ucundan tutabilirsiniz hanımlar. Gelelim bu çizmeleri nereden bulacağımıza, HARVEY NICHOLS ve BEYMENler designer olanları getirmeye başlamış, Net-a-Porter'da da var. NINE WEST; BEBE ve HOTİÇ'den de edinebilirsiniz.





[Kaynak: style.com, instyle, www, bazaar, bebe, nine west, hotiç, net-a-porter]

5 yorum:

bokbocesii dedi ki...

ben hala topuklu olanlara alisamadim.hele mazallah jean uzerine falan giyilirse goruntunun feci ucuz olacagini dusunuyorum.kendime soyle siyah ya da bej , duman grisi filan , duz , suet-nubuk biseyler ariyorum.hadi bakalim..

*STYLEBOOM* dedi ki...

evet pek riskli di mi:)duz renk ve hatta gri saniyorum shoe tek fiyatta var sekerim, etiler ve nisantasinda shoetek, webden de satisi var:)ama cizme online satista var mi bilemiyoruum!

Unknown dedi ki...

Sokakta ne sıklıkta rastlıycagımızı merak ediyorum açıkçası:) Herkes bi heyecan hemen alıcak mı yoksa cesaret edilemiycek mi:) Ben şahsen diz üstü çoraplarla pirate botlarımı giymeyi düşünüyorum, belki bi adım ileri gidip zaradaki düz tabanlıları alabilirim:)

Jaensue dedi ki...

Suet ve topuklu ve siyah olanindan bitane alsaaaam mi almasaaaam mi alsam mi almasam mi alsam mi almasam mi :))))) diye ikilemdeyim tatliskom pek hoslanmadi bu botlardan hey yarabbi!

*STYLEBOOM* dedi ki...

cindycim senden bekliyorum çizmeleri aratmayacak bi kombin:)) sevgili jaensue papatya falının sonucunu merak ediyorum:))hanımlar bu trendin karşısında tüm boyfriendler, kocalar, sevgililer saflarını tumuş durumda, durum parlak değil!