21 Eylül 2009 Pazartesi

RED CARPET | 2009 Emmy Ödül Töreni

61. EMMY Ödülleri'nde kırmızı halı görüntüleri karşınızda hanımlar, en şıklar, en rüküşler, en sıkıcılar...En çok siyah, mor ve kırmızı görülen geceden sizin şıkınız kim?


EN İYİ GİYİNENLER:



6 süper şıkım var, ve birincime hala karar veremedim, sizce hangisi hanımlar? January Jones kırmızı halıda şıklığın garantisi ATELIER VERSACE'nin futurustik çizgideki bu tuvaletiyle göz kamaştırıcı. Elbisenin etek kısmındaki drapeler üzerine oturtulmuş geometrik çizgiler ve keskin hatlardan oluşan gövdesi çok hoş. VALENTINO Couture bu sezon hayranlık uyandırmayan bir tek parça yok, Rose Bryne da bu koleksiyondan seçtiği üzeri serpme kristal taş işli kat kat tülden oluşan kabarık nude tuvaletiyle çok doğru bir seçim yapmış. Kırmızı halıda hep elegan ve şık seçimlerle yürüyen Christina Applegate BASIL SODA tasarımı belinde, kolunda ve kuşağının ucunda dantel ve taş işli gece mavisi tuvaletiyle yine pek şık.



Blake Lively son günlerde Leighton Meester'a şıklıkta fena fark atıyor bence Leighton da stil ikonu olmayı taşıyamayıp ezimek üzere midir nedir, üzülürüm! Lively göz kamaştırıcı kırmızı bir ATELIER VERSACE içinde, gögüs altında drapeli, derin dekolteli ve yırtmaçlı, bel ve kol ağızları taş işlemeli tuvalet rengiyle ve çizgisiyle tam da Libely'nin fiziğine göre. Heidi Klum'a bayılıyorum, tabii insanın hamileliği sadece bu sivri tepecikten ibaret olursa böyle şahane daracık ve bebği ortaya koyan özel dikim, siyah, etek uçları nakış işlemeli bir MARCHESA'yla kırmızı halıya çıkılır:) Drew Barrymore tüm mühim kırmızı halı etkinliklerinde olduğu gibi yine çok şık! Pudra rengi, kabarık MONIQUE L'HULLIER tuvaletiyle masal prensesleri gibi olmuş.




Oldukça başarılı bulduğum diğer isimler Pie Maker'ın tatlı sarışını Kristin Chenowed'in ZUHAIR MURAD tasarımı tül üzeri kristal taş işlemeli yarı transparan elbisesi, Jennifer Carpenter'ın yine ZUHAIR MURAD deniz kızı tarzında nude üzerine siyah tülden oluşan asimetrik taş işli ve tek omzundaki çiçek detaylı tuvaleti. Ve dünyanın en zeki ve en komik kadınlarından Tina Fey'in önden yalnızca kayık yaka siyah bir elbiseyken sırt kısmında dekolteli ve Gucci broşla toplanmış drapeli GUCCI elbisesi çok hoş.

EN KÖTÜ GİYİNENLER:




Ah MAD MEN'inki gibi bir sette gününü geçiren bir hatun nasıl böyle kötü bir seçim yapar inanamıyorum! Elizabeth Moss üstelik bir de kırış kırış olmuş Bir REEM ACRA içinde, ne rengi,ne kalçanın yanını belirginleştiren drapesi olmuş...Padma Lakshmi ise mor tuvaletinin yönünü şaşırmış askıları ve o kocamaaaaaan çiçek detayının olayı iyic bitirdiği felaket bir elbise içinde. Kırmızı halıda hep çok zarif ve şık seçimler yapan Kyra Sedgwick ise pembe L'WREN SCOTT tasarımı elbisesiyle benim için tam bir hayal kırıklığı:( Closer'daki rolüne mi kaptırdın Kyra'cığım?



Toni Collette kırmızıya çalan pembe elbisesiyle, Sarah Silverman kalçalarına kalça katan saks mavisi tuvaletiyle maalesef çok kötüler. Cesur ve Güzel oyuncularından Victoria Rowell acaba kendine dönüp bir bakmış mı, konuşmaya bile değmez!

EN SIKICILAR:



Leighton'cığım seni worst dressed yapmaya gönlüm elvermediğinden midir bilemiyorum en sıkıcılardan diyerek kıyak bile yapıyorum. Bu beyaz, helen aksesuarlarla tamamladığın alelade BOTTEGA VENETTA'dan çok daha iyisini yapabilirdin, hem de Emmy'de, saç ve makyaj ise pek hoş!! Kim Kardashian ise "popoyu ortaya koyduktan sonra gerisinin ne önemi var"dan sıyrılamadı, bazen öyle şık oluyor ki bu kadın için kategori seçemiyorum, ama bu beyaz, deniz kızı modeli tek omuz INA SOLTANI  elbise kadar sıkıcı bir seçim görmedim! Aynı şekilde Kate Walsh'un J.MENDEL tuvaletini de sıkıcı buldum.

MORLAR:



Mor rengi çok gördüğümüzü söylemiştim, işte göze çarpan bazı morlar. Dana Delany kırmızı halıda epey gelişme kaydederek çok hoş bir BASIL SODA tuvalet giymiş. Lindsya Price'ın siyah tek omuz ve broşla süslenmiş mor kuyruklu J.MENDEL tuvaleti de ayn şekilde pek hoş. Ginnifer Goodwin'in ki vintage bir YSL.

KIRMIZILAR:



Kırmızı halıda kırmızı tuvalet hakikaten dikkat gerektirir! Blake Lively kırmızılar içindeki en mükemmel olandı, diğerlerine gelirsek: Jennifer Morrison'ın CALVIN KLEIN sırt detaylı saten elbisesi çok zarif. Bir assolist olmak istediğinden yaşından çok büyük tuvaletler giyen  Petek Dinçöz vakası da Hayden Panettiere, illa ki 40larında bir hatun gibi giyinecek, ama J.MENDEL(bu arada J.Mendel Emmy'ye damgasını vurmuş durumda farkettiyseniz hanımlar) tuvalete laf yok. Debra Messing ise MICHEAL KORS'dan sade ve zarif bir kırmızı tek omuz içinde, aslında sıkıcı olmak üzereyken renkle kurtarmış.

TURKUAZLAR:




Vanessa Williams ipek saten petrol mavisi RAFAEL CENNAMO tuvalet giymiş, bir diğer zeki ve komik kadın Julia-Lois Dreyfuss enfes bşr VERA WANG içinde, renk ve kesim kendisine süper yakışmış. Katrina Bowden özel dikim bir CHRISTIAN SIRIANO içinde.

IŞILTILAR:




Jamie Lynn Sigler altın rengi degaje yaka uzun kuyruklu ve dökümlü bir DONNA KARAN, Kaley Cuoco DAVID MEISTER, House yıldızı Sandra Oh ise MARCHESA içinde altın kızlardan üçü.





 Marcia gay-Harden belki vücut tipi için fazla iddialı ama onu saymazsak elbise olarak innaılmaz güzel, ışıl ışıl mürdüm tonlarında degrade bir BADGLEY MISCHKA seçmiş.Kalça faktörü göz ardı edilerek bir yanlış seçim de Jeanne Tripleton'ın altın payetli elbisesi. Holly Hunter'ın GEORGES HOBEIKA elbisesi ise gümüş ışıltılar saçan enfes bir parça.

SİYAHLAR:




Siyahlar bu sezon öyle bir dönüş yaptı ki, özletmişler de hep çok hoşlar, tasarımcılar da özlemiş olmalı siyahlar bu sezon 2010 yazında bile çok ağırlıkta. Kırmızı halıda da siyahlar boldu, ama bence eksik olan VALENTINO COUTURE siyahlarından hiç olmamasıydı! Jenna Fischer REEM ACRA, Alysson hannigan VERA WANG siyah ve klasik tuvaletler seçmişken, Chandra Wilson etek ucunda boncuk larla beyaz çiçekler işlenmiş bir siyah seçmişti.

VE DİĞERLERİ:




Chloe Sevigny ISAAC MIZRAHI, Olivia Wilde MARCHESA'dan iki açık renkli ve şık tuvalet içinde, Sevigny daha modern, Wilde ise daha ağır bir parça seçmiş. 




Jennier Love Hewitt tatlı sarısından başka pek özelliği olmayan bir MAX AZRIA sıradanlığı içinde, Mila Kunis'in MONIQUE L'HUILLIER tuvaletinin rengi ve uçuşan tülleri pek hoş ama y akesimde ya dikimde ya da pozda bilmiyorum eğreti duran bir şeyler var sanki. Perey Reeves NAEM KHAN'dan usta işi bir tuvaletle şıklığı garantilemiş. 


To Be Continued....:)

[Görseller: emmy, justjared]

6 yorum:

Ozan Alçın dedi ki...

açıkçası emmy i izlememin nedenlerinden biri de kim nasıl olmuş, ne giymiş merakıdır. dün izleyemedim ama teşekkürler sayende izlemiş kadar oldum!

Unknown dedi ki...

İyi bayramlar canım:) Emmy izleyemedim ama postunu görünce kırmızı halıyı kaçırdığıma üzülmedim, tespitler süper ama lütfen bana Blake'in güzel olduğunu söyleme bence basit ve ucuz gözükmüş. Hem elbisein rengi burdayım dedirtiyo hem de dekolte çabası halbuki Leightoncım ne kadar çabasız gözüküyor keşke elbisesinin rengi farklı olsaymış...

*STYLEBOOM* dedi ki...

@ozan: aynen ozancim hatta kim ne kaanmisa bi sure bakamadim o yuzden:))

cindrellaciim ya biliosun ben ne kadar anti-blake bi insanim ama gel gör ki burada(bacak kapali olsa daha iyi olurdu ama) Blake Lively'yi çoooook begendim:) Leighton'a gelince Queen B:) her zaman güzel ve şık ama ondan hep "vay bee" haller beklediğimden beni tatmin etmedi pek.

Burcin dedi ki...

MArchesa'lar superdi (Olivia WIlde-House) ve Heidi Klum!! Benim favorim siyahti ama Alysson Hannigan'in olan siyah( How I Met Your Mother hastasi oldugum icin de olabilir tabi ;)) )

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

Canım benim favorim Olivia Wild oldu valla burdaki fotoğrafta belli olmamış ama elbisesinin sırtı bir harika. Blake Lively'i ise çok beğendim ben de, bence çok yakışmış kırmızı elbisesi. Bir de Emmy'den sonraki partide giydiği siyah mini Balmain'i var ki dolabımda olması için delirebilirim :)

*STYLEBOOM* dedi ki...

gerçekten de MARCHESA kırmızı halı işini çok iyi biliyor, elbiselerin hepsi farklı ama hepsi hem çok şık hem giyenleri güzel yansıtmış. sevgili cin haklısın evet olivia'nın tamamen tül üzerine oturtulmuş sırt kısmı harikaaa!