7 Eylül 2009 Pazartesi

FLASHION' NEWS | Sex & The City 2 Seti



Sex and The City setinde Carrie'nin yeni görüntüleri karşınızda, yukarıda aslında daha önce 3. sezon bölümlerinden birinde tabiiki de MANOLO'larıyla giydiği DIOR'un unutulmazlarından 2000 Sonbahar/Kış koleksiyonuna ait gazete elbisesine bu sefer CHRISTIAN LOUBOUTIN'in yeni sezon koleksiyonundan "Bridget Strass Booties"leri uygun görmüş. Aşağıda ise yine flashbacklerden biri çekilirken, ah yoga nelere kadir, hatunun şu jean ve göbekten bağladığı ekose gömleği içindeki vücuduna bakınız hanımlaaar! Çok arasam da çok çok çok beğendiğim bu lila, gizli platformlu, zımbalı ayakkabıların hangi tasarımcıya ait olduğunu bulamadım:( Benim Shoe Frame'ime göre tam!


6 yorum:

Unknown dedi ki...

aaaa daha bugün bu louboutinleri konu ettim şansa bak :) carrie lace olanlarıda giymiş süperr.

Adsız dedi ki...

lila rengi ayakkabıya bayıldım.

Eylül dedi ki...

zımbalı ayakkabılar brian atwood :)

*STYLEBOOM* dedi ki...

ahh atwood muuu? tahmin etmeliydim, begenmedigim bir ayakabi yapmadi simdiye kadar!cok tesekkurler eylulcum!

Eylül dedi ki...

rica ederim :)

Doorstepping dedi ki...

Zımbalılar çok güzelde, bu topukları giyebilen kaç kişi var? Giyipte yürüyebilen kaç kişi var? Yürüyüpte akşam ağrı çeken kaç kişi var???
Çok beğeniyorum ama bu kadar uzun ve ince topuklu ile yürümek gerçekten kabiliyet gerektiriyor! :)))