17 Eylül 2009 Perşembe

FLASHION' NEWS | Aşk-ı Memnu Yeni Sezonda Günseli Türkay Tasarımları Giyecek


Daha önce Istanbul Fashion Days'deki KARMA defilesi kapsamında öne çıkan genç modacılardan GÜNSELİ TÜRKAY hakkında burada bir yazı yazmıştım, IFD'de öyle başarılı oldu ki, her bölümü sabırsızlıkla beklenen Aşk-ı Memnu dizisine birbirinden güzel kıyafetlerinden bazıları seçildi. TÜRKAY'ın İlkbahar/Yaz 2010 koleksiyonuna ve eşsiz tabloları andıran tasarımlarına mutlaka göz atın hanımlarr!

Aşağıda Peyker'in üzerinde bu koleksiyona ait mini bir elbise görüyorsunuz.

5 yorum:

Unknown dedi ki...

Bende direk elbiseyi gördüm ve Günseli Türkay dedim:)

Ozan Alçın dedi ki...

keşke tv den çekmeseydin sonradan alırdın:)

*STYLEBOOM* dedi ki...

evet cindrellacim ne güzeldi di mi:) ben de aynen senin de kulaklarını çınlattım, ne de olsa aşk-ı memnu elbiseleri sendne sorulur:))

@ozancım haklıısn gerçekten! aslında ben bu haberi daha önce çook önce IFD zamanı vermiştim ama tasarımcıdan doğrulatamayınca kaldırdım, o yüzden haklı olduğumu görünce bi heyecan ceple çekip koyuverdim:))

Ozan Alçın dedi ki...

iyi yapmışssın:)
ben yine mirandalık taslıyorum:D

*STYLEBOOM* dedi ki...

eh bi chief editör lazım:)))