9 Nisan 2011 Cumartesi

TREND RAPORU | Çin Porseleni Gibi İnce, Zarif ve Maviii



Hani şu pek heyecanlı bazı filmlerde açık artırmadan çalınan Ming vazolar vardır ya! Ya daaa annemizin, anneannemizin vitrinini süsleyen eşsiz Çin porseleninden çay takımı... İşte bu yaz onlar moda ama çayımız, çiçeğimiz için değil bizim için:)


Rodarte--Rodarte--Emilio Pucci
Dior--Preen--Peter Pilotto
Dior

Bu yaz hazır desenleri de birbirine harmanlamak modayken o caanım Çin porselenlerinin desenlerini ve güzel mavi-beyaz renklerini göz ardı etmiyoruuz:) Üstelik uçuşan eteklerle boho tarzına da, 70'ler rüzgarının estiği şu günlerde yüksek bel geniş paça pantolonların üzerine de, yeniden şahlanan kot ceketlerin içine de harika olur:) Şahsen ben en kısa sürede bu desenin peşine düşüyorum hanımlar, gören duyan bana da söylesin:)



[Görseller:Style, Fashion Gone Rogue,Tea Time by Jacques Jordain]

8 yorum:

kirmizifermuar dedi ki...

Bu mavi insana huzur veriyor boom. :D

FashionDesignbyCnS {Cns'design by Cansu} dedi ki...

dün bununla lgili yazı oluşturuyodum boom sonra vazgeçtim acele bi işim çıkınca:) gerçekten her yer mavi bu sezon:)

Melis dedi ki...

Ayy anneannemin var bu porselenlerden. Hatta geçen gün yanlışlıkla kırdım :))

Kot ceketlerle gerçekten harika olur :)

Nisan dedi ki...

Mango tişörtte kullanmış, bi bakmayı düşünüyorum :))

Adsız dedi ki...

Boom çok güzel bir post olmuş,ellerine sağlık. Zerafet kulağa çok daha zarif gelse de TDK Sözlüğü'ne göre doğrusu 'zarafet' Boom.:) Bu konudaki hassasiyetini bildiğim için belirtmek istedim,umarım kırmamışımdır seni.

yasemen k. dedi ki...

ayy ilk karedeki ön plandaki elbiseyle aşk yaşamaktayım şuan! :) Bayıldım bu trend'e, bildiğim ise yargıcı'da yüzükleri var ahsap üzerine (:

*STYLEBOOM* dedi ki...

@gokuzozdengenc evet kesinliklee:) hem de ne huzur

@fashion design by cns sen simsi ne ciciler dikersin:)

@melis ayy kirdin mii:) meliscim sinava giriyosun diye ses cikarmamislardir bence ama cok fena yapmissin.p

@nisan bence tshirt cok iyi fikiiir! ben gormedim hic?

@merve evet mervecim hakliymissin baktim ben de, iyi ki duzelttin. ama istedigim melodiyi vermeyince ben de basligi toptan degistirdim:p

@yasemen k hiiiiiiiii dogru soyluyorsun hatta benim de var o yuzuklerden, yaa acaba nereye soktum ben onu epeydir gormuyorum pup!

Guz dedi ki...

insani rahatlatan bir renk :)