26 Nisan 2011 Salı

KOLTUKTA | Deniz Baran Styleboom İçin "Renk"lendi:)

Styleboom'un biricik blog arkadaşları bu koltukta misafir olmaya devam ediyoor! Nisan ayının konuğu taa Amerika'da yaşayan bizim biriciğimiz DENİZ BARAN



Deniz benim hem blogdaşım, hem de o da akademik çalışma uğruna bazı bazı sürünüp sefil olduğundan kaderdaşım:)) Hala takip etmiyorsanız büyük bir ilham perisini kaçırıyorsunuz demektir:) Her bir kombiniyle beni benden alan Deniz bu defa Styleboom'a özel olarak sezonun "Colorblock" trendini uyguladı, pek tabi ki artık imzası haline gelen "vintage"ı ihmal etmeden:) Teşekkürler Deniiz, seni hem özlüyor hem de hiç gitmemişsin gibi yakınımızda hissediyoruz ♥ Şimdi söz DENİZ BARAN'da:




Tum StyleBoom okurlarina kocaman bir merhaba :) Sizler gibi benim de blogunu okumaktan muthis keyif aldigim, sevgili StyleBoom, 2011 Ilkbahar\Yaz trendlerinden aldigim ilhamla bir kombin olusturup, Nisan ayinda blogunda beni misafir etmek isteyince; renksever bir blog yazari olarak aklima hemen COLOR-BLOCK trendi geldi. Biliyorsunuz moda aslinda tekerrurden ibaret. Bu kombindeki ceketin annemin oldugunu ve 80'lerden kaldigini soylersem sanirim ne demek istedigimi daha iyi anlatabilirim diye dusundum ve renkleri kendim biraraya getirecegime bu cekette oldugu gibi COLOR-BLOCK trendinin bir parcada uygulanmis halini kullandim. Ben kendi adima StyleBoom'a konuk olmaktan ve sizlerle blogum haricinde bir platformda bulusmaktan cok keyif aldim. Umarim sizler icin de guzel bir surpriz olmustur bu misafirlik.

Sevgiler,

Deniz





Ceket: Annemin 80'lerde giydiği ceketi
Bustiyer: Urban Outfitters
Pantolon: Alexander McQueen (Target)
Kupe: Vintage
Sapka: Ralph Lauren
Gozluk: Christian Dior

16 yorum:

Elf in Alphabet dedi ki...

Color Block trendini en iyi taşıyan parça, ben o cekete bayıldımm :)

deniz saatçioğlu dedi ki...

Deniz i burda görmek ne güzel. Bayılıyorum onun tarzına. Ceket de harikaymış gerçekten.

www.denizsaatcioglu.blogspot.com

Aysun Karaalioğlu dedi ki...

Deniz baranı cok beğeniyorum, vinage tarzını da, onu burda bulmak ne güzel:)

funda dedi ki...

Boom işte buna güzel sürpriz derim! Deniz herzamanki gibi muhteşem!

Ceren Öksüz dedi ki...

en sewdiklerim en samimi bulduklarım yan yana oleyy ;)

deniz' e söylenecek laf yok! her zamanki gibi kıskanma sebebi ;)

go ma girlzz!!

ZET Fashion dedi ki...

Bunu hep söylüyorum Deniz bitane, benim her zaman favorim! Yine harika yine çok güzel :)

fashiONözge dedi ki...

harika harika harika,deniz zaten hep harikaa :))

Melis dedi ki...

Deniz Baran'ın tarzına bayılıyorum. Ceket süper :)

MODA DUYGUSU dedi ki...

Deniz'e bende bayılıyorum.Color-Block benim de en beğendiğim trendlerden bu yaz bol bol uygulamayı düşünüyorum :)
P.S:Cekete bittim!!

Unknown dedi ki...

Deniz, vintage queen ünvanını hakediyor:) Yine harika!!

Ozan Alçın dedi ki...

Harika!

gulcekim dedi ki...

ceket tek kelimeyle muh-te-şemm boomcum bayıldm. benimde annemden kalma uzun laci-beyaz puantiyeli elbisem var yazın en çok onu giymeyi seviyorum. :))

Unknown dedi ki...

Ceket çok güzel :)

PAPİŞ STYLE dedi ki...

Booommmmm,
Annenin ceketine AŞIK OLDUM BEN YAAAAA....Çok şanslısın.Ne güzel annen, anneannen bazı parçalarını taaa sizlere kadar saklamayı başarmışlar.Benimkilerde hep dağıtmış anacım.Öyle kızıyorum ki insan bikaç bişeyini bunları çocuklarıma, kızlarıma saklayayım demez mi diye söyleniyorum hep anneme:-(((

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

Vintage kraliçesi Deniz her zamanki gibi çok çok güzel!

DENiZ dedi ki...

Herkese guzel yorumlari icin tesekkur ederim! Ben de sizlerle StyleBoom'un guzel blogunda bulusmaktan cok keyif aldim :) Uzaklardan sevgiler..