23 Nisan 2011 Cumartesi

HEDIYE | Mystic Tan'le Mistik Bir Bronzluğa Hak Kazananlar:p

Eveeet tam 44 kişi "Bronzlaşmayı seviyorum çünküüü..." dedi ve sebebini yazdı, yorumları okumak çok keyifliydi:)

MYSTIC TAN ile bronzluğa erkencikten kavuşacak olan şanslı Styleboomerlar da pek tabii belli olduu! Kimler mi?

♥ ♥ ♥ YORUM YAPAN HERKES! ♥ ♥ ♥

Evet evet şaka değiil, bu teknolojiyi Türkiye'ye getiren MYSTIC TAN sizden gelen ilgi üzerine çok mutlu oldu vee hepinizi "bronz ve mutlu" etme kararı aldı:)

Siz de bu güzel jeste karşılık belki MYSTIC TAN Facebook Fan sayfasını "Beğen"irsiniz:) Hem böylece promosyonlardan da haberdar olursunuz!

Posta yorum yapanları en geç 25 Nisan Pazartesi akşamına kadar styleboomblog@gmail.com adresine ad soyad, adres ve telefon bilgilerini yollamalarını bekliyoruum:) Hadi artık yaz da gelsin!

Yorum bırakamayanlar için işte MYSTIC TAN noktaları:
NBA Kuaför - Nispetiye Caddesi. Selçuklar Sokak No:9 Etiler 212 351 49 21
Toka Kuaför - Barbaros Mah. Uphill Court Sitesi No:3 Ataşehir Merkez, Ataşehir216 688 54 05

8 yorum:

ZET Fashion dedi ki...

Aaaaaaaaaaaaaaa!!!! Noel Boom :))
Çok mutlu olduuum, hihohuhihou.

Didem dedi ki...

harika bir haber bu :) çoook tesekkürler..

ayşegül dedi ki...

yaşasıııııııııııııınnnnnnnnn oley oleyyy:) çok teşekkürler boom

Beyza Zamero dedi ki...

çoook teşekkürler :))

*STYLEBOOM* dedi ki...

hanimlaar izlenimelrinizi merake diyorum, denedikten sonra noooogllllluuuuur yazin bana:)

Unknown dedi ki...

Tuhh gec kaldim galiba :(

zeliss dedi ki...

Ühüü hü :( Ben blogun açıldığını bugün gördüm. Yarışmaya katılamadımm :( Hafta sonu gibi bi zorunluluk olmadığı için hafta içi giderdim bende..Umarım ileride yine bir şansımız olur :)Çok hoş bir jest yapmışlar ama bayıldım.

zeliss dedi ki...

Ühüü hü :( Ben blogun açıldığını bugün gördüm. Yarışmaya katılamadımm :( Hafta sonu gibi bi zorunluluk olmadığı için hafta içi giderdim bende..Umarım ileride yine bir şansımız olur :)Çok hoş bir jest yapmışlar ama bayıldım.