23 Nisan 2011 Cumartesi

HEDIYE | Boyner Marmara Forum'da Anneniz İçin Define Avı'naaaa!

Evet evet yanlış duymadınıız:) Annenizi mutlu etmek üzere macera dolu bir define avına çıkmak için hazırlanın hanımlar(ve ikinci plandaki beyler hıh!:))



ANNELER GÜNÜ geldi çattı!
Aklınıza gelen her şeyin en güzel, en kaliteli ve en çeşitlisini bulabileceğiniz ve BOYNER'den anneniz için harika hediyeler kazanabilirsiniz, hem de benimle bir çeşit "Define Avı" oynayarak:)

Nasıl mı?
  • 7 Mayıs Cumartesi günü saat 13:00-16:00 arasında BOYNER Forum Marmara mağazasına geliyorsunuz,
  • Twitter kuşu size yol göstersin diye elinizde cep telefonunuz 6000 evet evet yazıyla altıkocabin metrekarelik mağazanın çeşitli yerlerine bıraktığım notları Twitter'dan paylaştığım ipuçlarını takip ederek bulmaya çalışıyorsunuz!
  • Twitterdan anlık olarak verdiğim ipucunu takip edip Boom'un notunu bulan dooğru Buluşma Noktamız olan Müşteri Hizmetleri Noktası'na geliyor vee anında 50TL ila 100 TL arasındaki bir sürü bir sürü bir sürü hediye çekinden birinin sahibi oluyor.
  • Belki bir de definenin!
  • Üstelik bir yandan twitpiclerle size benim anneşkom için beğendiklerimi de paylaşıp, hediye tavsiyeleri vereceğim!
  • Merak etmeyin hiç zor olmayacak ama çok eğlenceli olacak
  • Define avı boyunca çekeceğimiz fotoğraflar, videolar da cabası:)
  • Hihihihiho:)



Şimmmdiden bu tarih, saat ve yeri not alın, o gün kimselere söz vermeyin:)

Sonracıma Styleboom'u Twitter'dan takibe almayı unutmayın
çünkü bu oyun Twitter üzerinden anlık oynanacak

Styleboom'un Twitter hesabı Facebook hesabı ile de bağlantılı, ipuçlarına Facebook'tan da ulaşabileceksiniz yani ama Twitter daha hızlı unutmayın.

5 yorum:

buuby. dedi ki...

bikaç gün önce beraber bi etkinlik demiştim, keşke başka bişey isteseymişim :))

bi aksilik çıkmazsa ordayım! :)

ANNEMİNELİ dedi ki...

Canım; herkesin kulağına fısıldamana bayıldım...Sevgimle kal seni sevmeye
nin aklı karışsın......Kocaman öpüyorum............

Unknown dedi ki...

vuvvvvuv süper bir eğlence :) hemde annelerimize kocaman bir süpriz

Unknown dedi ki...

süperr fikirrr, maceraya atılmayı kim sevmez:))

zeliss dedi ki...

Boom!!! Sen süp-persin! Ben o gün izmitteyim ve çalışıyorum ama katılmayı çok isterdim :( Buradan bile heyecanlandım...Ayrıca 3-4 gündür iş nedeniyle Anakaradaydım fazla nete giremedim.Bloglar açılmış.Kaçırmışım.Çok sevindimm.Ama biraz geç sevindim o kadar :) styleboomerlar kavuştuk sonunda!