5 Nisan 2011 Salı

TREND RAPORU | İki Noktadan Bir Doğru Geçer!

Matematik yanılmaz hanımlar:)) Madem iki noktadan bir doğru geçiyor, ne duruyoruuuz, bu sezon puantiyeleri çizgililerle karıştırıyoruz:)



Geçen yazdan beri atakta olan puantiye trendi bu sezon artık olmazsa olmazlardan, ee çizgiler ise her sezon yine moda yine modayken bu seozn PRADA bile evet "çizgiler"e teslim oldu:) Ve fakat puantiyeleri çizgilerle karıştırmamızın öncüsü MOSCHINO defilesi:)



MOSCHINO her zaman girly, renkli ve neşeli. Bu defa içinizdeki Brigitte Bardot'yu salın diyor:)

Pekii bu iki güçlü deseni nasıl harmalamalı?



  • Öncelikle renk paleti çook önemli! Bu iki deseni karıştırırken zaten gözü kısmen yoracak bir işe kalkışıyoruz, o halde renkleri fazla karıştırmamaya özen göstermeli
  • Özellikle siyah-beyaz ya da laci-beyaz temel paletine eklenmiş parlak kırmızı, sarı, yeşil, mavi harika olacaktır.
  • İlk anda aynı kıyafetin içinde çizgi ve puantiye kullanmak size garip gelebilir o halde aksesuarlarla başlayın! Örneğin en üstte benim fotoğrafımda puantiye elbiseyi çizgili ayakkabılarla kombinledim. Çizgili bir elbise puantiye ayakkabılarla, çizgili bir üst puantiye paşminayla örneğin harika duracaktır.
  • Yukarıdaki setleri de size her zaman çok önerdiğim POLYVORE'da buldum, nasıl kullanabileceğinizi çook eskiden şu yazımda anlatmıştım:) Bir kaçını da kendim yaptım:) Gardrobunuzda uzun süredir duran ama bir türlü giymediğiniz bir parçayı Polyvore'a yazın, bırakın setler size ilham versin.
[Görsel: style]

7 yorum:

PAPİŞ STYLE dedi ki...

BOOM'UM AMA BEN SENİN ÜZERİNDEKİ O HARİKA RENKTEKİ (VE KUMAŞIDA ÇOK GÜZEL GÖRÜNÜYO) ELBİSEYİDE GÖRMEK İSTERDİM Kİİİİ:-)PUANTİYE, ÇİZGİLİ BEN ÇOK SEVERİM. BİR DE POLYVORE'U SAYENDE DAHA ÖNCE ÖĞRENMİŞTİM. ÖYLE FAYDASI OLUYOR Kİ.SENDEN ÇOK ŞEY ÖĞRENİYORUM BEN.İYİ Kİ VARSIN.SEVGİLER....

Yasemin Öndar dedi ki...

Polyvoree hayatımın anlamııı! çizgilii ve puantiye mi?? her kumaş alışımda elim puantiyeye ve çizgiliye diker vazgeçemiyorum...!

Melis dedi ki...

O yüksek topuklularla zor olmadı mı çökmek Boom? :) Bu elbisen çok ama çok güzel. Boom Style'da görmüştüm. Rengi çok hoş ve bu renk sana çok yakışıyor.

Puantiyeye ve çizgiliye gelecek olursak. İkisine de bayılıyorum. Ama gelgelelim ikisini bir arada giyemiyorum. Geçenlerde siyah bir bluzun altına çizgili yüksek bel etek giydim. Bir de puantiyeli bileklik taktım. Siyah bluzumun yerine başta puantiyeli bluzumu denedim. Ama sonra ''Off olmadı bu böyle!'' deyip çıkarttım. Sanırım hep aksesuarlarla devam edicem :/

Trend raporlarını çok seviyorum :) Ellerine sağlık Boom!

deniz saatçioğlu dedi ki...

Çok seviyorum çizgili ve puantiyeyi karıştırmayı. Geçen yaz başlamışım aslında ama bu postta da yazdigim gibi fotograflar güzel çıkmamış maalesef.

http://denizsaatcioglu.blogspot.com/2011/03/year-of-blogging.html

BuRçİn dedi ki...

Yarın kesinlikle denemeliyim :)

Wear A Smile! dedi ki...

o ne güzel bi ayakkabı öyle!!!
nerede gördüm hatırlayamıyorum bi türlü ama bayıldım..
elbisen(in görünen kısmı da) çok güzel görünüyor :)

harika blog, takipteyim.. ;)

*STYLEBOOM* dedi ki...

@papicim facebookta gormussun yorum d ayazmissin saniyorum, begenmene mutlu olsum:)

@yaseminondar ben de puatiyeye fena halde zaafi olan briyimm:)

@melis hahaa ay evet zor oldu:)) esasen tabii ki trendleriicinde iyi hissettigin sekilde uygulamak en guzeli! hep diyorum yaa once aynaya bakip aynadaki kizi mutlu etmek lazim:)

@denizsaatcioglu :)) eveet zaten cizgiler her sezon moda e son 2 senedir puantiye de feci atakta, durduramiyoruuz:)

@burcin denedin mii denedin mii:))

@wear a smile:)) tesekkur ederiim ben de cok seviyorum bu pabuclarimi