29 Nisan 2011 Cuma

TREND RAPORU | Çemberimde Gül Oya



Güneşi görür görmez moda mı değil mi bakmadan takıp takıştırdığım, sarıp sarmalandığım eşarplarım bu sezon çoook moda! Malum 70'ler etkisi:) Eveet evet saçlarımız bu sezon eşarplarla
uçuşacak:)



Dilerseniz PUCCI 'nin bohem çingeneleri gibi alnınızda kalınca bir bandana veya LOEWE'deki gibi saç bandı olarak; MOSCHINO'daki gibi pin-up kızlarına selam durarak ya da D&G'daki gibi zahmetsiz, pratik ve sevimli bir country kızına dönüşerek; ROCHAS, ARMANI ya da ISSA'daki gibi burarak, sararak, örgüleyerek kullanabiliriz eşarpları. Dilediğimizce!



Gösterişli, feminen, bohem, flörtöz... Hepsini bir eşarbı farklı bağlama teknikleriyle kullanarak mümkün:) Eşarplarınızla ayna karşısında biraz vakit geçirin hanımlaaar ve bu yaz başınızın tacı yapın:) Sokaklarda yukarıdaki gibi renklenelim:)



Ünlüler çoktaan eşarplarıyla coşmaya başladılar bile. Hem de sadece bugün değil yılllar yıllar öncesinden bu yana! Sophia Loren'den Grace Kelly'ye; Marilyn Monroe'dan Rihanna'ya:)



Saçınıza takmasanız da(ki takın takıııın:)) eşarplarınızı kemer olarak kullanabilir, çantalarınızın sapına aksesuar yapabilirsiniz. Misal yukarıdaki çanta ne güzeeel olmuş ♥



Ve pek tabii Anadolu'nun o güzelim oyaları parmaklarımızın ucundayken ne olur bu trend ancak Hermes'le olur sanmayın:) Çemberimde gül oya, yemenimi taktım doya doya olalım,:) oyalı, sırmalı, boncuklu yemenilerle bu yazı bir Rumeli türküsü sıcaklığında, sevecenliğinde geçirip bu trende kendimizi katalıım:) Tamam mı:)?


[Görseller: style, streetfsn,atv,sartorialist,jak&jil,www,fashiongonerogue]

15 yorum:

GÜZİN dedi ki...

gece gece moralim tamda bozukken bu post ve şarkı benim ruh halimi değiştrdi boom yaaa müthişssin ne diyim:))ellerine sağlık harika bir posttt ..

*STYLEBOOM* dedi ki...

@guzin ooh ne guzel mutluyum mutlusun mutlu:)

SvGLove dedi ki...

Hiii yasasin 70'ler! Esarplarimizla 'lady' olacagiz;)
Mesela ben kirmizi puantiyeli bi taneye asla hayir demem!;)

Peaceinwonderland dedi ki...

yaaa geç kaldım. Tebrikler çok güzel yazı olmuşş :)

Melis dedi ki...

Daha dün bu harika posttaki 3. fotoğrafta çantayla yüzünü saklayan kız gibi yapmıştım :) Bir de ben fedora şapkalarımın etrafına elimde ince bir şekilde katladıktan ya da çevirdikten sonra bağlıyorum. İlk fotoğraftaki örgüyle olana bayıldım! :) Ellerine sağlık Boom! Süper bir post olmuş!

Trendydolap dedi ki...

Eşarp'a nezamandır bende ilgi duyuyorum özellikle canlı renkte olanları favorim hatta bu sezon başı aldığım ilk ürün diyebilirim.

http://trendydolap.blogspot.com/

..trend Pınar'ı.. dedi ki...

ayy çok güzelmiş bunlar tatlım, boynumda bi tane var hemen başıma mı taksam kii? :)) müzik de muhteşem!

..trend Pınar'ı.. dedi ki...

ayy çok güzelmiş bunlar tatlım, boynumda bi tane var hemen başıma mı taksam kii? :)) müzik de muhteşem!

Adsız dedi ki...

Süppper bi post olmuş yine. Baharın bi türlü gelmediği bu boğuk havalarda her sabah seni okuyup canlanmaya bayılıyorum:)
Ben niye müziği göremiyor ve açamıyorum:(

Unknown dedi ki...

Styleboom ben de bu rangarenk eşarpları gördükçe elim gidiyor ama nasıl bağlarım ki diyerek cesaret edemiyordum, postun süper ilham oldu :) en çok hippie tarzını beğendim ;)


http://betwinus.blogspot.com/

nuray kıvan dedi ki...

Peki kisacik saclilar nasil taksin boom?:)

dünyayı seviyorum dedi ki...

Sevdim bu trendi :) Rengarenkkk çok güzel :)

Yasemin dedi ki...

Wuhuuu!Yasasin 70ler:) Boynumda, sacimda her yerde olsun rengarenk esarplar:)

PAPİŞ STYLE dedi ki...

Sophia Loren hastasıyım.Eşarbıyla bile bu kadar mı havalı olunur.Olunuyo demek işte en güzel örnekler senin bu harik apostunda.Ellerine sağlık boomcum.iyiki varsın.

*STYLEBOOM* dedi ki...

@güzin yaa iste buna ck sevindim. bazen ayni seyi de bana siz yapiyorsunuz, bu defa ben ise yaradim yupiii

@svglove ahh ben puantiyeye hayir diyememmm:)

@peace :)) seninki baska oluur:)

@melis ahh supper supper suppersiin:) evet tabii fedoralarla da harika oluyooor!

@trendydolap harika ben de parlak renkli ve desenlilri seviyorum:)

@trend pinari :)) neden olmasiin:)

@betwinus :)) yupiiaa

@nuraycim sen de DG'dekiler gibi takabilirsin ya da sac bandi gibi kivirarak takabiisin bencee:)

@cigdem kesinlikleee yaz da gelsin artik!

@kiyiya vuranlar yasasinn!

@papicim ben d ekesinlikle, o kadina tapiyorummm! "kadin" gibi kadin ya:)