10 Nisan 2011 Pazar

EDİTÖRYAL | Günseli Türkay Yazı

Fotoğraf: Emircan Soksan
Model: Deniz Eslek


Yeni sezon tüm neon renkleriyle geldi, yanında iri desenleri şart koştu! Sezonun kodlarını en güzel şekilde çözen koleksiyonlardan biri GÜNSELİ TÜRKAY'ın şahane koleksiyonu, öncesinde videomuzu burada paylaşmıştım:)

Ben de şimdi sizi çizgi kahramanların, piksellerin, yenilmez ve kırılmaz bebeklerin dünyasına GÜNSELİ TÜRKAY tasarımları içinde bir yolculuğa çıkarayım istedim:)


Bodysuit tamamen grafik baskı


Futurustik formu ve panel parçalarıyla geometrik üst

Özgür olmak için kanatlanmış

Bir yaz gecesini renklendirmenin en güzel yolu

Kafesler bizi hapsetmesin, bizi giydirsin

Neon pantolon havuç kesimiyle ve rengiyle bir hit


Daha fazla fotoğraf için Styleboom Facebook Sayfası'na tık tık:)

17 yorum:

zep_bilgen dedi ki...

neon havuç pantolon yarım görünse de favorim kesinlikle!!
çekimler her zmnki gibi çok başarılı tebrikler bitanem!
ütopikprenses/zeynep

irem dedi ki...

harika bir post olmuş, çekimler harika zaten kıyafetler muhteşem, ellerinize sağlık, pazar akşamımı renklendirdiniz =))

What's Next dedi ki...

fotoğraflar harikaymışş, tulum da müthiş ötesi zateen :)

Melis dedi ki...

İşte merakla beklediğim post :)

Fotoğraflar harika, tasarımlar şahane, Deniz Eslek'i zaten çok ama çok beğeniyorum. Karakteristik yüzünün hastasıyım. Kısacası bayılıyorum ona :)

Hepinizin ellerine sağlık. Muhteşem olmuş!!

Adsız dedi ki...

fotoğraflar ,kostümler harika..
deniz eslek süper...

fashiONözge dedi ki...

muhteşem tasarımlar muhteşem mankenle buluşmuş,enfes kareleri çıkmış ortaya.sana deniz',emircan'a teşekkürler...günseli türkay ise tebriklerin ennnnn büyüğünü hakediyor:)

Modagrafya dedi ki...

fotolar, dekorasyon süper olmuş! muazzam bir çalışma!!! üstün yaratıcılık.

NlyStyle dedi ki...

harika bir çekim olmuş. tasarımlar oldukça başarılı neon pantolon ve kafes üst muhteşem...eee modelde çok iyi taşımış:))

Ceren Öksüz dedi ki...

way way way boomuma bak be!
bayıldım ben bu çekime, ilk karedeki buram buram lady gaga "born this way" kokusuna da bayıldım ;)

Ceren Öksüz dedi ki...

way way way boomuma bak be!
bayıldım ben bu çekime!
ilk karedeki buram buram lady gaga "born this way" kokusuna da bayıldım ;)

canDirekli dedi ki...

budur!

kısa ve net. defileyi de çok beğenmiştim sizin elinizden daha bi glam geldi gözüme her şey bitaneeem :)

Julia dedi ki...

I feel like I've been transported back to the 60s!!! Fun!

Guz dedi ki...

harikaaaaa!

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

Ayy süper şu dairelerin içindeki Deniz'e bittim :) Hepinizin eline sağlık.

morkebelek dedi ki...

tüm resimler birbirinden şahane tebrikler boom'cum:)

Adsız dedi ki...

Çok güzel bi çekim olmuş. Fakat söyleşi olmayacak mıydı?

*STYLEBOOM* dedi ki...

@zep_bilgen prenses cook zevklisin emin o o pantolon tam haliyle de mukkeml:)

@irem :)) renklendirmek icin ne guzel bir gece tesekkurler

@whats next evet o tulum suppeeeeer

@melis biz de melisi seviyoruz <3 cook cok tesekkurler

@habinos tesekkurleer

@fashionozge tesekkurleer:) evet gunselinin enn iyi koelksiyonu bence bu

@istanbuls finest :) tesekkurleer! burasi bir cocuk alisveris merkezi ve o yuvarlaklari gordugum anda veet dedim iste burada bir cekim yapmali v
ayni kostumu farkli yuvarlaklara yerlestirmeliyim!

@moda yemek tarfleri tesekkurleer. favori kombinimiz:)

@cerry :)) heyyyyyyyyyyyyyyyy

@candirekli tesekkur ederim cancimmm

@julia :) real fun it is


@guz tesekkurleer:)

@alisveris cini tesekkurleer cincim:) burasi bir cocuk alisveris merkezi ve o yuvarlaklari gordugum anda veet dedim iste burada bir cekim yapmali v
ayni kostumu farkli yuvarlaklara yerlestirmeliyim!

@morkelebek tesekkur ederiim:)ben sadece yerlestirdim fotograflar emircanin ultra yetenekli ellerinden cikma

@adsiz evet ama maalesef Gunseli Turkay bazi baska sebeplerden sorulara zamaninda cevap veremedi,ben de fotograflari dah afalz bekletemedim,
bir an once gostermek istedim:) Soylesi icin de cevaplar gelir gelmez yazacagim:)