13 Nisan 2011 Çarşamba

NELER YAPTIK | Styleboomerlar ESMOD İSTANBUL'da Denime Denim Demediler:)

Fotoğraflar: Yonca Duran

Styleboom'un yıldönümü etkinliklerini anlatmaya devam... Kısa bir ara vermiştim ama pek tabii daha bitirmemiştim:) Son olarak hep beraber ESMOD Istanbul'da bir Denim Workshop yaptık vee eski kotlarımıza yeni yüzler kazandırdık:)



Workshop günü benim için çok mühim haberler beklediğim gergin bir gündü, o yüzden özellikle o günü benim için renklendiren, biraz olsun kafa dağıtmama ve gülüp eğlenmeme vesile olan biricik Styleboomerlara ekstra ekstra teşekkür ediyorum! İyi ki katılıp gelmişler:)



Pekii o gün neler yaptıık? Hocalarımızın ikisi de Fransızdı o yüzden sürekli olarak bize çeviri yapan bir kişi vardı, böylece her sorumuza cevap alabildik vee rahat rahat iletişim de kurabildik. Hocalarımız önce bir kaç temel prensipten bahsedip, önümüze kağıt ve kalemleri koydu. Evet "çizim" zamanı:) Önümüzde eski kotlar kafamızdakini kağıda dökmeye başladık...



Kızlar evden de malzemeler getimişlerdi: danteller, fistolar, biyeler, puantiye parçalar:) Amaa yine de çizimler biter bitmez biz kumaş odasına bodoslama daldık!



Top top kumaşlardan, kumaş numunelerine hepsi ama hepsi bizimdiii:) Kumaşları da seçtikten sonra sıra tam anlamıyla mutfağa girmeye gelmişti! Kesme-Biçme-Tasarlama




Herkes makaslarını eline, mezurasını boynuna aldı:) Denimle uğraşmak kolay değil! Kesme kısmız tamam makasla kolayca hallediliyor ama sökmek gerekirse biraz işi var çünkü kot dikişleri çok sağlam, o yüzden ruletler ve maket bıçaklarına kadar başvurduğumuz oldu:)



Elimizde kot pantolon, kot ceket, ko gömlek, kot etek ve bermuda gibi çeşit çeşit parça vardı yenilenmeyi bekleyen:)



Rookie Icon'un kağıtta çizim halindeyken gördüğümüz tasarımından çook çekici bir şey çıkarcağı belliydi!



Bazı pratik çizme, biçme ve kesme taktikleri de öğrenmedik değil:) Ama hocalara pratik, biz yine ince ince ölçtük biçtik:p



Kimimiz istişare yaparken, Dimple gibi yeteek kumkumalarımız dikiş makinesinin başına geçmişt bile!



Kimimiz iseee "son ütücü"lük görevini başarıyla gerçekleştirdi:) Yalnız bu ütülerle ütü yapmak süper, fosur fokur bir seferde dümdüz ediyor:)



Sonundaa bazılarımız neredeyse giy-çık durumuna geldi, bazılarımızın evde yapması geeken bir iki ufak tefek işi kaldı:) Bakın kot ceketlerden biri nasıl puantiye ceplere; hiç giyilmeyen bir bermuda kırmızı tonlar ve zımbalarla duble paça bir mini şorta, boyu oldukça uzun bir jean gömlek barok dokunuşlara vee eski bir kot clubda süper sükse yapacak bir hale dönüştü:)



Bu süper keyifli etkinlik için bize kapılarını açan ESMOD İstanbul'a binnnlerce teşekkür:) Yeni yeni workshoplarda belki yine görüşürüz:)

Bu arada bu fotoğrafların da tamamı bir Styleboomer olan Yonca tarafından çekildi, o da bizimle birlikte hem eğlendi ama çok da yoruldu, kendisine çook ama çok çok teşekkür ediyorum:)

11 yorum:

Details Of Fashion dedi ki...

Ne kadar keyifli zaman geçirdiğimiz fotoğraf karelerinden de belli oluyor boom (: Emeği geçen herkese sonsuz teşekkürler (:

Mordolap dedi ki...

Puantiyelerini yerimmmm. Herkesin eline saglik.:)

Unknown dedi ki...

boom icimden bir ses seninde tasarimci olacagini soyluyor ;)

şeker pastacı dedi ki...

belliki çok eğlenmişsiniz,tasarımlarda süper olmuş,ellerinize sağlık:))

Melis dedi ki...

Boom çok keyifli bir gün geçirmişsiniz. Styleboomerlar çok tatlı :) Tasarımlar süper olmuş! Ahh ahhh keşke orda olsaydım. (Diye iç geçirir :p)

Siu'nun üzerindeki tasarımını çok beğendim. Sana çook yakışmış <3

Sıla Yılmaz dedi ki...

Workshoplarının hepsine 1 bilet lütfen :)

PAPİŞ STYLE dedi ki...

Çok kıskandım ama ben yaaa:-(( ühüü hüüüüüü:-((( Ben de bir styleboomer'ım ama mesafelerden ötürü hiçbir workshopa katılamamak beni üzüyoooo:-(( Neyseki Bommcum bunları paylaşıyor resimlerle idare etmeye çalışıyorum.
Teşekkürler Boom.

http://papis-style.blogspot.com/

Diwonderland dedi ki...

Çook çok keyifli bir gündü boomcum sayende dolabımın favori parçası olmaya aday bir gömleğim oldu tekrar teşekkür ederim sana ve hocalarımıza muck:*

kirmizifermuar dedi ki...

Boom yine süpersiin. :) Pazar günü görüşürüz umarım. :)

BuRçİn dedi ki...

Süpper bi gün geçirmişsiniz :) Kısmamak elde değil :D

*STYLEBOOM* dedi ki...

ben d egelen herrrrkese cok tesekkur ediyorm harika oldu:))