20 Nisan 2011 Çarşamba

HEDIYE | Yazın Geleceği Yok Bronzlaşmak İsteyen Doğruu Mystic Tan'e!

Boom şekerim sen ne anlarsın bronzluktan vampirella gibisin de diyebilirsiniz amaa beni boşverelim, aranızda bronzlaşmak isteyen bunu da şu gelmek bilmeyen yazı beklemeden yapmak isteyen, solaryumdan da hiç hazzetmeyenler yok mu:) Varsa o zaman işte size hediyeeem: 2 dakikada bronzluk!



Gelelim nasılına. MYSTIC TAN(*) aslında ne zamandır filmlerde, dizilerde izlediğimiz bir yöntem. Başta Amerika ve İngiltere olmak üzere birçok ülkede çok yaygın bir şekilde kullanılan bir uygulama olan spreyleme yöntemi.

Kısaca özetlemek gerekirse 2 dakika süren bir seans boyunca bir kabinin içine giriyorsunuz ve size bir losyon spreyleniyor. Özel bir teknoloji sayesinde de losyon her bir yerinize eşit şekilde dağılıyor yani öyle şuram yumruk kadar beyaz kaldı durumu, ya da dalga dalga olma durumu olmuyor. Böylece kabinden çıktığınızda ta taaa bronzlaşmış oluyorsunuz ve bu bronzluk 1 hafta boyu kalıyor. Bakınız aşağıda (kızı da biraz güzel seçselermiş:p) ayrıntılı anlatımı var.



Kabinden çıkmadan önce yani seans sonunda kupkuru oluyormuşsunuz ve hemmen kıyafetleri giyebiliyormuşsunuz. 4 saat boyunca suyla hiç bir şekilde temas etmiyormuşsunuz ve 6 saatin sonunda duşunuzu rahat rahat alabiliyormuşsunuz.

Kullanılan losyonda kanserojen maddeler ve en önemlisi paraben yokmuş, ben mesela bunu özellikle sordum. Hatta uygulamada kullanılan losyonun içinde yüksek konsantrasyonlu bitkisel nemlendiriciler ve antioksidanlar (aloe vera, yeşil çay ekstrekti, açai gibi) varmış yani bir yandan nemlendirme yapıyormuş.



Şimdi gelelim hediyemize:) Tammmm 3 şanslı Styleboomer 1er seanslık hediye kazanacak MYSTIC TAN'den. Yapmanız gerekenler 22 Nisan Cuma geceyarısına kadar

1) Bir Styleboomer yani bu blogun izleyicisi olmak (blogda en alttaki "İzle" butonunu kullanabilirsiniz:))
2) Bu postun altına "bronzlaşmayı seviyorum çünküüü...." diye neden bronz olmayı sevdiğinizi yazmanız
3) Yorumunuzun sonuna muttlaka ama mutlaka e-mail adresinizi eklemeniz
4) Adsız yorumlar ve Styleboomer olmayan yorumlar maalesef onaylanmayacak:/

Hadi bakalım hanımlar ve bu defa beyler:) Cumartesi Random.org'un işaret ettiği şanslılarımız açıklanacaak!

(*) MYSTIC TAN uygulaması şimdilik sadece Etiler ve
Ataşehir'de iki merkezde uygulanıyor.

44 yorum:

2b dedi ki...

bronzlaşmayı seviyorum çünküüü beni daha zayıf gösteriyor:)
tubaortakcituba@gmail.com

gulcekim dedi ki...

bronzlaşmayı seviyorum çünkü: kendimi daha güzel hissediyorum beyaz atlet ve mini etekle bronz ten muhteşem hissettiriyor boomcum :) gozdeocaf@hotmail.com

nurdann dedi ki...

bronzlaşmayı seviyorum çünkü giydğim herşey bir başka yakışıyor sanki bronz olduğumda :)

nurdann.aycan@gmail.com

Mısra S♥ dedi ki...

Bronzlaşmayı seviyorum çünkü... Bronzlaşmayı seviyorum:D misraseven@gmail.com

What's Next dedi ki...

bronzlaşmayı seviyorum çünküü kıyafetlerim bana daha çok yakışıyor :)

eda_nkb@hotmail.com

Mayni dedi ki...

Bronzlaşmayı seviyorum çünkü çikolata tenli iken kendimi daha güzel hissediyorum :)

Beyza Zamero dedi ki...

Sevgili Styleboom,
benim kadar bembeyaz neredeyse hiç güneşlenemeyen biri için çok güzel bir şeymiş bu :) Yurtdışında yaşadığım için malesef yorum bırakamıyorum, mümkünse Etiler de olan yerin adını öğrenebilir miyim?
Geldiğim de belki gitme imkanım olur.Teşekkür ederim.....

Unknown dedi ki...

bronzlaşmayı seviyorum çünküüüüüüüüü...sarışının adı esmerin tadı ;)

Adsız dedi ki...

Bronzlaşmayı seviyorum çünkü bana çok ama çok yakışıyor:) Tatil benim için güneşin altından kalkmayıp zenci olacak kadar bronz bir tene kavuşmak.O Şanslı ben olmayımm...
http://chichom.blogspot.com/

SYS Sesli Yanıt Sistemleri dedi ki...

Bronzlaşmayı seviyorum çünkü küçük kusurlarımı kapatıyor. Lekeler, kızarıklıklar...

Adsız dedi ki...

Bronzlaşmayı seviyorum çünkü küçük kusurlarımı kapatıyor. Lekeler, kırışıklıklar gibi...

esra_imren@hotmail.com

plndrkn dedi ki...

Bronzlaşmayı seviyorum çünkü çok daha seksi ve zayıf oluyorum o zaman ;)

plndurukan@yahoo.com

haşirigagi dedi ki...

Bronzlaşmayı seviyorum, çünkü yakında mercan rengi bir elbise giyeceğim :)

cigdem-memis@hotmail.com

..trend Pınar'ı.. dedi ki...

bundan daha güzel bir styleboom hizmeti olamaz :)) bronzlaşmayı seviyorum çünkü kışın oluşan renk dalgalanmaları kayboluyor, yazın cıvıl cıvıl açık renkleri ve tabii ki beyaz çok yakışıyor tenime :)) öğrencilik yıllarımdaki gibi 1-1,5 ay tatil yapamadığımdan solariuma giriyorum ama korka korka, rüyamda bile kendimi cilt kanseri olmuş görüyorum ama yapacak bir şey yoktu şimdiye kadar, bu süpper bişi ;)

trendpinari@gmail.com

ece dedi ki...

bronzlaşmayı seviyorum çünküüüü gelinliğim ile daha güzel duracağına inanıyorum :)
eceyilmaz84@hotmail.com

Unknown dedi ki...

Bronzlaşmayı seviyorum çünküüü kendime olan güvenim arttıkça hayatın diğer alanlarında daha başarılı oluyorum :)

MiMi dedi ki...

Bronzlaşmayı seviyorum çünkü, göz altı morluklarımı kapatmak için ekstra birşey sürmeme gerek kalmıyor!! :D

ozgecanokay@gmail.com

ZET Fashion dedi ki...

Bronzlaşmayı seviyorum çünküüü bronzluk bana daha çok yakışıyor ve gözlerimi ortaya çıkartıyor.
Keşke hepp bronz olsam ühühüü

skyden dedi ki...

bronzlasmayi seviorum cünki cildim canli parlak saglikli gözüküyor kiyafetlerim brons tenim üzerinde daha hos duruyor :) tatliseker@hotmail.de

Didem dedi ki...

Bronzlaşmayı seviyorum çünküüü yazın açık renk giysiler daha çok yakışıyor :)
didemyildirim@gmail.com

kubra dedi ki...

bronzlasmayi seviyorum cunku gozlerimi ortaya cikartiyor ve yazin daha zayif ve puruzsuz gosteriyor :))

ezgi dedi ki...

bronzlaşmayı seviyorum çünküüü ablamın 1 ay sonraki düğününde pamuk prenses olmak istemiyorum :)

ezgipektas@hotmail.com.tr

buuby. dedi ki...

bronzlaşmayı seviyorum çünküüüüüüü;
beyaz ten sadece boom'a ve cherry blossom girl'e yakışıyor :))

betulkaraman@live.com

PAPİŞ STYLE dedi ki...

Bronzlaşmayı seviyorum çünkü fondöten, pudra v.s. sürmeye gerek kalmadan bir allık ve rimelle kendimi daha hafif hissediyorum.
hulyagul06@gmail.com

http://papis-style.blogspot.com/

Unknown dedi ki...

Çok iyimiş..

Bronzlaşmayı seviyorum çünküüü artan özgüvenim sayesinde hayatın diğer alanlarında daha başarılı oluyorum :P

pinarguroglu@gmail.com

özden dedi ki...

bronzlaşmayı seviyorum çünkü,hikayelerimin esmer çikolata kahramanıyım:):)

ho.g@hotmail.com

sezen ozlu dedi ki...

bronzlaşmayı seviyorum çünkü her kıyafeti daha iyi taşıyorum, her rengin bronzken yakıştığına inanıyorum ve makyaj yapmama gerek kalmıyor bir rimel yetiyor ;)

Not:şarjım bittiği için mesajımın gittiğinden emin olamadım o yüzden bir msj daha attım =)

sezenozlu@hotmail.com

Unknown dedi ki...

Bronzlasmayı seviyorum cunku...o zaman kendimi daha güzel ve seksi hissediyorum ne giysem yakısıyor :)
Ebru Kebapcı
ekebapci@gmail.com

ayşegül dedi ki...

bronzlaşmayı seviyorum çünküüüüü beyaz tenliyim ve dekolte bluzlar ve kısa etekler bronz tende daha hoş görünüyor.
aysegine@gmail.com

Ophelia dedi ki...

bronzlaşmayı seviyorum çünkü
cildim daha pürüzsüz görünüyor

edasen dedi ki...

Bronzlaşmayı seviyorum çünküüü daha güzel görünüyorum çünkü güvenim daha da artıyor çünkü makyaj yapmaya gerek kalmıyor...

eda.sen1@hotmail.com

Abuk Kraker dedi ki...

bronzlaşmayı seviyorum çünkü açık tenliyim daha sağlıklı ve güzel gözüküyor bence bronz ten :)
taksimetre@gmail.com

Unknown dedi ki...

Bronzlaşmayı seviyorum çünkü bronz olmak guzeldir herkesin size imrenerek vaay demesidir ee tabi bide bana cok yakıstıgını dusunursek super :) solaryum gibi zararlıda degil acilen bronzlasmalıyım :)

gizemece_@hotmail.com

emilianata dedi ki...

bronzlaşmayı seviyorum çünkü, çok ama çok beyaz bir tenim var, hafif bir bronzluk bile daha sağlıklı bir görünüm veriyor.

sevgiler emilianata

katnissprimrose@gmail.com

bebek kedi kız dedi ki...

Broznlaşmayı seviyorum çünkü cildim daha canlı gözüküyor ve bu da beni mutlu ediyoooorrrr : )

kitten.bewitch@gmail.com

selindeveci dedi ki...

bronzlaşmayı seviyorum çünkü, süt beyazı tenimde gerçekleşen nadir olaylardan biridir.
selindeveci@hotmail.com

aysegul in ny dedi ki...

bronzlaşmayı seviyorum yerine bronzlaşmayı özledim çünkü 2 yazdır tatil görmedi bu zavallı omuzlar ve bu zavallı bacaklar... bronzlaşmak lazım çünkü acil düğünler var dekolte isteyen... ve eğer bronzlaşırsam bronzlaşmayı daha çok seveceğim çünkü özlediğim bronz tenimle tatile erkenden girmiş gibi kendimi kandıracağım:))

Unknown dedi ki...

bronzlaşmayı seviyorum çünkü ; bronzluk bana çok yakışıyor ve bronz tenim pürüzsüz oluyor veee bronz olduğumda kendimi çok daha güzel hissediyorum :)) keşke hep bronz kalabilsem :) bernaa_90@hotmail.com

D.Ö. dedi ki...

bronzlaşmayı seviyorum çünkü yazı ve güneşi seviyorum :):) diidem.92@gmail.com
Seni de çok seviyorum Boom :)

Beelzebub* dedi ki...

bronzlaşmayı seviyorum çünkü kendimi daha çekici hissediyorum.
mirayzeybek@hotmail.com

kharit dedi ki...

bronzlaşmayı seviyorum çünkü kendimi daha güzel ve bakımlı hissediyorum, giydiklerim daha şık duruyor üstümde:)
srplyalcin@gmail.comm

Unknown dedi ki...

Bronzlaşmayı seviyorum çünküüü en yakın arkadaşımın önümüzdeki günlerdeki nişan töreni için aldığım elbisenin içinde bronz tenimle kat kat güzel duracağıma inanıyorum ve solarium karşıtı biri olarak bu yeni yöntemide çok merak ediyorum :)
Kübra
kbr.kocak@gmail.com

. dedi ki...

Bronzlaşmayı seviyorum çünkü kendimi tazelenmiş hissediyorum ve güneşin enerjisi içime doluyor. Sevgiler. Kadriye Kubas kzerrink@gmail.com

sila dedi ki...

bronzlaşmayı seviyorum çünkü... bronzken hersey daha güzel yakışıyor.

silagrayf@gmail.com