3 Nisan 2011 Pazar

BOOM'STYLE | Neee T-shirt Müü?



Artık beni epey tanıyorsunuz sevgili hanımlar, pek öyle tshirt insanı olmadığımı da biliyorsunuz:) Gelin görün kii Sapphire AVM keşfinde girdiğim T-BOX mağazasında (ki o mağazaya uğramayan kalmasın, haaarika bir yer:)) bu tshirtü görünce kalbimden vuruldum, hem Bebek'i çook sevdiğimden hem de eheheh üzerimde "Bebek" yazması hoşuma gittiğinden:) Cihangir var, Galata var, yakında daha da fazlası olacakmış:)

Neyse bu tshirtle yaptığım kombini, marka bilgileri ve daha detaylı fotoğraflarla her zamanki gibi BOOM'STYLE'da görebilirsiniiz:) Bu kombinle MAVİ'nin yepyeni Galatasaray mağazasında yaptığı lansmana gittim. Artk mağazalrın böyle renkli, hareketli, konsept butikler olması çok hoşuma gidiyor.



Gelelim MAVİ'den son haberlere:)
  • Artık MAVİ Galatasaray butiğinde iPADlerle size en uygun maviyi bulabiliyorsunuz, üstelik öyle sadece vücudunuza göre değil, ruhunuza göresini de:) Nasıl mıı? iPADlerdeki hem karakter hem giyim tarzınızı anlamaya yarayan soruları yanıtlıyorsunuz ve bilgisayar size en uygun model/modelleri öneriyor.
  • MAVİ Denim Kitchen denen bir şey başlatmış yanii kotun mutfağı. Bir MAVİ nasıl oluşuyor aama aşama görebilirsiniz.
  • Geniş tshirt koleksiyonuna eklenecek yeni ürünlerini de sıraladı MAVİ: Delidolu tshirtler, delikanlı gömlekler ve çapkın pololara yepyeni İstanbul tshirtleri de eklenmiş:)

6 yorum:

deniz saatçioğlu dedi ki...

Tshirt insanı değilim diyorsun ama çok yakışmış bence.

yasemen k. dedi ki...

Bebek tshrt'ne bayıldım boom :) ve sana da cok yakısmıs ;) Bir de merak ettim o tshrtler gercekten caprazlı druyor mu alttan tshrt'u uzatmaktan daha gzel bir görüntü verdiği kesin (: Ahh bir de o delidolu tshrt'e vruldumm! (:

Adsız dedi ki...

hep aynı pozu veriyormuşsun gibi geliyor bana hep sanki ağzındaki gülüş açısı hep aynı kötü anlamında demiyorum ama farklı şeyler de deniyebilirsin tabi bu bir fikir sen bilirsin yine buarada meyraya çok benziyorsun

melek dedi ki...

bilmiyorum kasten mi yapıyor ama alışverişcini çakma boom olmuş=)

*STYLEBOOM* dedi ki...

@deniz saatcioglu tesekkurleer:) yine de elbis eve bluzlar hala favrim:)

@yasemencimm tesekkurle:) o tshirtler henuz yoktu sadece bilgisini verdiler ama Bilun galiba deli dolu tshirt almis sevmis:)

@adsiz ama ben model degilim ki hep farkli ya da konuya, temay agore poz vereyim:) icimden boyle gelior boyle veriyorum. meyraya ikinci bezeten kisisin beniii!

Adsız dedi ki...

yok işte ben aslında model olmadıın için dedim... şöle söliim hani modeller aktörler vs kamera kendilerine döndüğünde sahte bir hareket yaparlar ya.. ama biz dergide gördüğümüzde aa nekadar hoş durmuş diyoruz bu genelde oscar töreni gibi törenlerde dikkatimi çeken birşey çok sahte bir hareket yapar ama dergide ya da ön açıdan bakıldığında içtenmiş gibi gözükür onu kastettim seninki de bana öle gelio sanki o an gülerken çekinmişsin gibi değil de ağzını belirli bir derecede açıp çektiriyormuşsun gibi onu kastetmiştim yani kötü bir anlamda demiyorum sadece kendi fikrim