22 Nisan 2011 Cuma

TREND RAPORU | Bel Çantaları: Peki Ya Yanlış Ellere Geçerse?!?



Yanlış ellere düştüğü takdirde nükleer gibi tehlike yaratacak bir trendle karşınızdayım hanımlar: Bel Çantaları! Hanımlar diyorum çünkü lütfen beyler hakikaten uzak dursun, yok durmam diyen varsa buyursun buradan ekşi'ye tıklayıversin önce:))

Bizim kuşağın freebag diye bildiği(nedendir bilinmez zira free yani özgür degil ki gayet bağlı bu çanta?) ve hafızalarımıza Yaşar Alptekin'in içine yün kazak soktuğu jean pantolonunun belinde filan zehirli bir şekilde kazınan bu "bel çantaları" baya baya yeniden moda oluyor ama bu defa daha şık, daha elagan, daha Parizyen:)


Emilio Pucci-Alexander Wang-Jaeger London-Hermes-DvF-Jill Stuart

Hermes, Jill Stuart, DvF gibi "doğru" ellerde yalan yok çok da güzel olmuş! Favorim Jill Stuart ve Jaeger London'dakiler gibi mini ve formlu cüzdanımsı/clutchımsı olanları.

Bu çantaları genellikle uzun bol pantolonlar, uçuşan etekler ya da bermuda ve şortlarla kombinlenmiş. Bunun yanında normal kemerlere takılabilir versiyonları da var.

Şimdilik ülkemizi pek etkisine almayan bu trend, sonbahar defilelerinde göze çarptığına göre yakında Edirne'den bu tarafa geçecek demektir. Pekii ne dersiniz deneyelim mi:)?

10 yorum:

plndrkn dedi ki...

ben 1 seneyi aşkın bir süredir şık bir bel çantası arayışı içindeydim... bir kaç ay evvel podyumlardaki görüntü ile karşılaşınca şok oldum. benim arayıp da bulamadığım o güzelim çantalar manken kızlarımızın belini süslüyordu. içim bir sıkıldı, "önce ben takacaktım ama" diye düşünmedim değil. ama şimdi uzun zamandır aradığım o güzel bel çantasına ulaşabileceğimi biliyorum o yüzden "doğru ellerden" çıkma bir çantayı en kısa zamanda koleksiyonuma katabileceğim için seviniyorum :)

Gamze Boztepe dedi ki...

Bence ince belli ablalarımız takmalı bunlardan. Ve bence kendi tasarımlarımızı konuşturmak için güzel bir fırsat olabilir Boom. :)

Pelin P.A. dedi ki...

Ahhaahh ben yapmıştım bir kaç farklı desende bel çantası :)) moda olsun da satışlarım artsın bari :D

http://pelinizi.blogspot.com/2010/04/pembe-leopar-desenli-hippad-bel-cantasi.html

semforever dedi ki...

walla gecen gun ikeada turlarken orta yaslı bı teyzede gördum sankı daha da genc göstermıstı gıbıme geldı :D bence kullanılabilitesi yuksek
http://semforever-semforever.blogspot.com/

nazlı dedi ki...

yanlıs ellere düşme konusuna kesinlikle katılıyorum :) ama açıkçası sevindin bel çanttalarının geri dönüşüne.. insna bazen salına salına gezmek istiyo elinde bişey olmadan. özellikle düsük belli olanları sevdim!! saol boomcumm

Briss dedi ki...

Benim bir koyu renk jean şortumun kemer kısmından geçen bir jean bel çantası aksesuarı vardı. Taktığım ve şık bulduğum tek bel çantası odur, başka da kullanacağımı sanmıyorum. gerçekten tehlikeli bir aksesuar

Melis dedi ki...

Bel çantalarını sevmiyorum ama Jill Stuart ve Dvf benim de çok hoşuma gitti :)

nabrut fıdıllıoğlu dedi ki...

hakikaten ben çocukken ne moda idi bunlar aman yarabbi çocukluğumdan özlemediğim tek şey galiba :(

*STYLEBOOM* dedi ki...

hanimlaar akiyorum hepimiz bi begeniyoruz ama biraz da tedirginiz:))

Adsız dedi ki...

Facebooktan uzun zamandır takip ettiğim 'pia jungle' isimli bir marka gayet şık ve başarılı bel çantaları yapıyor,bende tesadüfen buldum ve bir tane edindim,gerçekten güzel modeller,bel çantasının dönmesine sevindim :)