26 Ekim 2009 Pazartesi

KEYİF | "Mim"lenmişimm!

Ben de Style By T, Cindrella Under The Umbrella ve 4. soru hariç Men's Fashion'ı mimliyorum, hadi bakalım!



1-Dolabını açtığında hangi renkler daha fazla?
Dolabımda gökkuşağı barındırıyorum:) siyahlar, beyazlar ve parlak renkler aynı sıklıkta

2-Alışverişe gittiğinde hangi mağazaya uğramasan olmaz
İpekyol, Zara, Koton, Oysho, Yargıcı, BCBG, Topshop ve selektif markaların outletleri

3-Kendini en rahat hissettiğin giyim tarzı
Mini ya da midi elbise ve yüksek topuklar, küpesiz asla:)

4-Günlük makyajında kullandıkların?
Göz makyajına düşkünlüğüm çok o sebeple far-eyeliner-rimel. Bir de allık

5-Kesinlikle seksi diyebileceğin bir şey?
Stiletto

6-Asla giymem dediğin bir kıyafet
Topuklu spor ayakkabı:) Üste oturmayan, çok bol kıyafetler

7-Fiyatları gereği ulaşılması zor yabancı markalardan en beğendiğin?
Dior, Lanvin, Alexander McQueen ve çantada Hermes, ayakkabı da değişik duygular içindeyim:)

8-En fazla yatırım yaptığın sektör(eğitim,kozmetik,giyim,teknoloji vs.)
Giyim (kıyafet ve ayakkabı), sonra kozmetik ve evlendiğimden bu yana dekoratif objeler.

9-Kitap, film, spor hangisini diğerlerinden daha çok yapıyorsun?
Spor ve kitap her gün.

10-Dışardayken en çok yemek yemeyi tercih ettiğin yerler?
Öyle pek iştahlı değilimdir, bazı yerlerdeki bazı yemeklere takıntılıyımdır ama.
Bebek Kırıntı ya da Kitchenette
Arnavutköy Takanik
Hisar Kale
Nişantaşı House Cafe
Suada Mezzaluna

1 yorum:

Ozan Alçın dedi ki...

cevapladım hepsini çok teşekkürler(: