31 Ekim 2009 Cumartesi

WEDDING | Ivanka Trump'ın Gelinliği




Babacığı ve kendisi gibi emlak zengini olan Jared Kushner ile Pazar günü evlenen Ivanka Trump'ın VERA WANG imzalı özel yapım gelinliği karşınızda. Trump'ın isteği doğrultusunda 1956 yılında Prens Rainer ile evlenen Grace Kelly'nin giydiği gelinlikten esinlenilerek hazırlanan gelinliğe aksesuar olarak 45 000 dolarlık saç tokası, 130 000 dolarlık elmas damla küpeler ve kendi mücevher koleksiyonundan 90 000 dolarlık Art-deco tarzda bilezik takmış Ivanka Trump(zenginin malı züğürdün çenesi durumu:)). Ah ama en alttaki resme bakınız hanımlar: Grace Kelly'deki zerafet "paha biçilemez"!



[Kaynak: nymag]

3 yorum:

özge dedi ki...

biraz ayıp gibi geliyor banaa
bir yandan da hayvan olduğumuzu düşünüyorum nihayetinde

Kürksever dedi ki...

Ivanka'yı çok seviyorum. Çok natürel, konumunu hazmetmiş bir hali var. Babası bir pisliğin teki, ama hayret ki kızına hiç bulaşmamış. Gelinliğine gelince, çok güzel, ama kollarının kısa olmasını beğenmedim. O kadar kat kat, metrelerce uzanan eteğin yanında kısacık kollar hafif kalmış. Ayrıca, biz teli, duvağı, tülü olmayan gelinliğe gelinlik demeyiz:) Takıları ise sanki Accesorize'dan takıp takıştırılmış gibi, hiçbir abartısı yok, çok doğal.

Şöhretler dünyasının kuralları bu evliliğin birkaç yılda biteceğini öngörse de, ben Ivanka'nın mutlu olacağını düşünüyorum, düşünmek istiyorum...

*STYLEBOOM* dedi ki...

evet kesinlikle katiliyorum, kollar keske esinlendigi garce kelly'nin gelinliginde oldugu gbi uzun birakilsaymis. umarim bu evliliginde mutlu olsun.