8 Ekim 2009 Perşembe

PODYUMDAN DÜNYAYA | Leighton Meester LV Ön Sırada!


Dün LOUIS VUITTON defilesini canlı canlı izledim, pek de LV'den beklediğim gibi değildi, çok bayılmadım, buffering süreme yanarım:p

Ama güzel bir şey vardı, o da front rowda Leighton Meester. Superslut kostümleriyle etinin her bi köşesini görmekten içimi bayan Rihanna, ve çok sevmeme rağmen sıkan porselen bebek Dita'dan sonra şöyle bir oh çektim Queen B'mi LV Resort 2010 koleksiyonundan bu elbise içinde görünce; kullandığı yelek ve ince kemerle bu kombin podyum versiyonundan bence kat kat güzel olmuş. Açık ayakkabı-soket çorap ikilisi son hız geliyor, hatta burada beğendim bile!

[Görseller: justjared, style.com]

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Ahh bayıldım, gene çok hoş görünüyor L.
Açık ayakkabı-çorap ikilisini ayrıca çok seviyorum(=