19 Ekim 2009 Pazartesi

STYLish | WWW Ekim Stil İpuçları



WhoWhatWear benim çok sevdiğim bir site, bir çoğunuz da eminim takip ediyorsunuz, bu defa Ekim Stil İpuçlarını yaklaşık olarak Türkçeleştirerek sizinle de paylaşmak istedim, çünkü hem hemen her kareyi çok beğendim, hem de modanın yine, bir kez daha nasıl bir gücü olduğunu görmek hoşuma gitti.
Düşününki bir zamanlar bir kokteyl elbisesinin üstüne örgü yelek giymek nasıl bir felaket, çorapsız bacaklara yazın bile kışlık bot giymek nasıl bir alakasızlık olarak görülüyordu. Dizüstü çizme giymek için ancak o biçim bir kadın, açık ayakkabıyı çorapla giymek için Kezban Paris'te olmanız gerekirdi. Ceketin kollarını ise türkü arasında çiğ köfteye girişmek üzere olan imparatorumuz İbrahim Tatlıses taa dirseklerine kadar kıvırıp bizi böyklere gark ettirirdi, enfes siyah bir gece elbisesini ise motorcu botlarla kombinlemek redneck gelinlere giderdi ancak:) Ama bakın yukarıda bunların hepsi göze batmayacak hatta göze hoş gelecek haller almış, hatta taşıyanlara "stil" katmış! Önemli olan üzerinizde eğreti durmayacak, taşıyabileceğiniz şeyleri denemek, birleştirmek, hoşlaştırmak:)

[Kaynak:www]

1 yorum:

Tugba dedi ki...

ben de çok seviyorum www 'ı kolajlarına bakmaya doyum olmuyor